Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

I vinter kan det bli billigere å kjøre fossil enn elbil

Startet av Moas, mandag 01. august 2022, klokken 14:49

« forrige - neste »

Electric cars in Norway


Sitat


Er ikke alltid hva jeg personlig kan tjene på, som fortjener tips og omtale...  ;)

:+1:

He he hvorfor får jeg slike rare tanker om at du er en skummel fyr når du sier dette he he ;D Neida bare tulla med deg. Jeg er helt enig. Privat er privat, eller privado som de sier i syden he he

RJK

Sitat fra: Electric cars in Norway på onsdag 05. oktober 2022, klokken 06:08

Sitat


Er ikke alltid hva jeg personlig kan tjene på, som fortjener tips og omtale...  ;)

:+1:

He he hvorfor får jeg slike rare tanker om at du er en skummel fyr når du sier dette he he ;D Neida bare tulla med deg. Jeg er helt enig. Privat er privat, eller privado som de sier i syden he he
Er det nå jeg skal fortelle at jeg har langt hår og skjegg nesten ned til navlen, skinnvesten henger i gangen, sikler etter ny HD (riktignok Livewire) og en Belgisk Schaefer (Tervueren)?

8)



-
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

filtvet

Ok, vi har billig strøm og 50% ca rabatt for bomringen så vi sparer litt der.

Det vi ikke sparer på er at vi må kjøpe en mye dyrere bil når vi må ha 1 bil. Minst 550.000,- Du får en veldig bra pent brukt Prius for 200.000,-

I tillegg er forsikringen ca det dobbelte pr mnd. Men det er klart - mer gøy å kjøre en Tesla 3....

Ferry

Kan du ikke kjøpe en brukt model 3? Det koster under 350k.

Rollep

Sitat fra: filtvet på torsdag 06. oktober 2022, klokken 08:38
Ok, vi har billig strøm og 50% ca rabatt for bomringen så vi sparer litt der.

Det vi ikke sparer på er at vi må kjøpe en mye dyrere bil når vi må ha 1 bil. Minst 550.000,- Du får en veldig bra pent brukt Prius for 200.000,-

I tillegg er forsikringen ca det dobbelte pr mnd. Men det er klart - mer gøy å kjøre en Tesla 3....
Hadde 50% rabatt mener du vel ;)
2020 Porsche Taycan Turbo
2016 BMW i3
2017 Porsche 911 Carrera 4 GTS (Solgt)
2014 Porsche Macan Turbo (Solgt)

Electric cars in Norway

He he. Ja men noe bom reduksjon er det jo fortsatt rundt omkring for elbiler.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA