Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Circle K på ville veier?

Startet av elektro, lørdag 23. april 2022, klokken 12:17

« forrige - neste »

gte-bjørn

Jeg forsøkte å fornye på CK Stjørdal idag men de fikk det ikke til, skulle ha 249, for oblaten. :( Så da ba jeg dem kansellere og så blir det å prøve på nytt et annet sted.  ::)

Electric cars in Norway

Sitat fra: gte-bjørn på lørdag 09. november 2024, klokken 15:21Jeg forsøkte å fornye på CK Stjørdal idag men de fikk det ikke til, skulle ha 249, for oblaten. :( Så da ba jeg dem kansellere og så blir det å prøve på nytt at annet sted.  ::)
Gte :+1: Merkelig jeg fikk klistremerke før i uka. Be om å se hva som står på skjermen på deg neste gang

Suverin

Sitat fra: gte-bjørn på lørdag 09. november 2024, klokken 15:21Jeg forsøkte å fornye på CK Stjørdal idag men de fikk det ikke til, skulle ha 249, for oblaten. :( Så da ba jeg dem kansellere og så blir det å prøve på nytt at annet sted.  ::)

Samme på den lokale CK her, de fikk ikke til premium-mellomlegg, men stakk innom hos en annen CK, der fikset de så ble kun mellomlegg :)
Kjører Solterra og Model 3.
«Can the Solterra Subaru? - Holy shit! Yeah! There is absolutely no reason not to go do Subaru stuff in the Solterra!»

Electric cars in Norway

Sitat fra: Suverin på lørdag 09. november 2024, klokken 15:59

Samme på den lokale CK her, de fikk ikke til premium-mellomlegg, men stakk innom hos en annen CK, der fikset de så ble kun mellomlegg :)
Ja det skulle bare mangle :+1:

RJK

Sitat fra: Electric cars in Norway på lørdag 09. november 2024, klokken 13:51
Sitat fra: RJK på torsdag 07. november 2024, klokken 21:39Men det blir jo ofte noe småhandel ved siden av lading, enten det er is, 3xbolle-deal, brus, pølse, pizza eller burger. Med .....!
RJK :+1: Ser den ja

Antar du er ladekunde også eller gjør noe annet på cirkle eller Coop obs osv da så du får gratis emblem på 25kaffekoppen også. Eller nykopp til rabattpris...isf lurt det

#penger-spart-er-penger-tjent
Lader via Ionity, men har laga meg ladekonto hos Circle K og er Extra-medlem. De tjener vel ikke like mye på Ionity-ladingen som om det hadde vært deres egne ladere, men jeg tror jeg "gjør opp for meg" med tilleggshandlingen.

Jeg har CK-kopp med avtale som jeg har fått gratis, men jeg utnytter ikke den avtalen så godt som jeg kunne, så tror ikke de har den største utgiften på meg der. Om det blir 2 kakao eller te i måneden, så er det bortimot maks, utenom sommerferien.

Har enda ikke prøvd meg på å få gratis kakao/te hos konkurrentene, selv om jeg hører det virker for mange andre. Det viktige er jo at vi trekkes inn i sjappa, og handler.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Electric cars in Norway

Sitat fra: RJK på lørdag 09. november 2024, klokken 16:37Har enda ikke prøvd meg på å få gratis kakao/te hos konkurrentene, selv om jeg hører det virker for mange andre. Det viktige er jo at vi trekkes inn i sjappa, og handler.
Texaco hadde jo kaffekoppavtale i gml dager.. men ellers er det bare han rike onkelen i Canada som eier Cirkle k som har forstått det at å lure nordmenn inn i bensinstasjonen med gratis kaffekopp det gir store gevinster... 

Ser til og med onkel polti kommer innom på natterstid og fyller opp kaffekoppene sine. Så da sparer de jo på vekterutgifter også  ;D fint det

RJK

Sitat fra: Electric cars in Norway på lørdag 09. november 2024, klokken 22:35
Sitat fra: RJK på lørdag 09. november 2024, klokken 16:37Har enda ikke prøvd meg på å få gratis kakao/te hos konkurrentene, selv om jeg hører det virker for mange andre. Det viktige er jo at vi trekkes inn i sjappa, og handler.
Texaco hadde jo kaffekoppavtale i gml dager.. men ellers er det bare han rike onkelen i Canada som eier Cirkle k som har forstått det at å lure nordmenn inn i bensinstasjonen med gratis kaffekopp det gir store gevinster...

Ser til og med onkel polti kommer innom på natterstid og fyller opp kaffekoppene sine. Så da sparer de jo på vekterutgifter også  ;D fint det
Er nok flere som har kaffe-avtale:

https://sparelosen.no/rabatter/beste-kaffeavtale/

Her var til og med flere enn jeg kjente til, men var klar over at Esso og Shell hadde!
Bosted Oslo

Electric cars in Norway

Sitat fra: RJK på lørdag 09. november 2024, klokken 23:22
Sitat fra: Electric cars in Norway på lørdag 09. november 2024, klokken 22:35

Ser til og med onkel polti kommer innom på natterstid og fyller opp kaffekoppene sine. Så da sparer de jo på vekterutgifter også  ;D fint det
Er nok flere som har kaffe-avtale:

https://sparelosen.no/rabatter/beste-kaffeavtale/

Her var til og med flere enn jeg kjente til, men var klar over at Esso og Shell hadde!
Se her ja, det var jeg ikke klar over

goggo

Nå er 2025 ferdig planlagt og kaffe investeringene er for min del unnagjort allerede.

Det ble 3 avtaler denne gang (en av dem med kopp), så nå kan jeg fylle kaffe på over halvparten av  bensinstasjonene i Norge. En extra bonus i 2025 er jo at nå kan man også fylle på BEST stasjonene med YX avtalen.

Mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

Electric cars in Norway

hanche

Sitat fra: Electric cars in Norway på lørdag 09. november 2024, klokken 22:35Ser til og med onkel polti kommer innom på natterstid og fyller opp kaffekoppene sine. Så da sparer de jo på vekterutgifter også  ;D fint det
I USA har jeg sett små spisesteder langs landeveien som gir faste rabatter til politifolk. Det er nok mindre fristende å prøve å rane dem hvis det står et par politibiler parkert utenfor.
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

RJK

Sitat fra: hanche på søndag 10. november 2024, klokken 16:21
Sitat fra: Electric cars in Norway på lørdag 09. november 2024, klokken 22:35Ser til og med onkel polti kommer innom på natterstid og fyller opp kaffekoppene sine. Så da sparer de jo på vekterutgifter også  ;D fint det
I USA har jeg sett små spisesteder langs landeveien som gir faste rabatter til politifolk. Det er nok mindre fristende å prøve å rane dem hvis det står et par politibiler parkert utenfor.
Har jo filmvarianten at de fort får gratis donut, som fort kan forklare ettpar politifolks kropper. ;)

I Norge er jo det å anse som korrupsjon, så det ser man nok ikke så mye av her til lands. Men det er nok alltids en fordel å gi de god service, av samme gode grunn.

Så må det og sies at politilønningene ikke er like lave i Nrge sammenlignet med andre lønnstakere, uten at jeg skal gå så langt som å si de er godt betalt, for det er de nok ikke me den risikoen de har i jobben.

Men de har ihvertfall nok til at de klarer å betale for seg selv, og det er forventningen og fra arbeidsgiver. Men ville ikke latt meg irritere av om de skulle få gratis kaffeavtale eller gratis kaffe om de dukket opp i uniform.

Generelt er vi "heldige" med den generelle integriteten til Politiet, selv om det alltids vil være de som mener noe helt motsatt!
Bosted Oslo

Electric cars in Norway

Sitat fra: RJK på søndag 10. november 2024, klokken 18:08
Har jo filmvarianten at de fort får gratis donut, som fort kan forklare ettpar politifolks kropper. ;)

I Norge er jo det å anse som korrupsjon, så det ser man nok ikke så mye av her til lands. Men det er nok alltids en fordel å gi de god service, av samme gode grunn.

Så må det og sies at politilønningene ikke er like lave i Nrge sammenlignet med andre lønnstakere, uten at jeg skal gå så langt som å si de er godt betalt, for det er de nok ikke me den risikoen de har i jobben.

Men de har ihvertfall nok til at de klarer å betale for seg selv, og det er forventningen og fra arbeidsgiver. Men ville ikke latt meg irritere av om de skulle få gratis kaffeavtale eller gratis kaffe om de dukket opp i uniform.

Generelt er vi "heldige" med den generelle integriteten til Politiet, selv om det alltids vil være de som mener noe helt motsatt!
Slik som i US er det ikke i Norge, det vet jeg. Her betaler alle politi for seg alle steder. Men mii poeng var at de har med seg sin kjøpte cirkle K koppe som de har liggende i maja så stopper de der på natta å fyller opp kaffekoppen sin. 

Gadgetman

Søstra mi jobba på Dino Burgers rett ved Radiumhospitalet en gang for lenge, lenge siden(sent 80tall eller så. De stengte vel rundt 90), og der var det rabatt for ansatte og pasienter ved hospitalet, drosjesjåfører og politi.   
Å komme seg hjem etter stengetid var visstnok aldri noe problem, selv om trikken hadde stoppa for natta.
Det var ikkje så veldig stor rabatt, men det var GODE burgere.
Mulig at Politirabatten ikkje var 'publisert'. 

'Fersk' ELbileier med en 2014 Citroën Berlingo.
Rekkeviddeangst er for pyser.
Ekte mannfolk går rett på psykose!

RJK

Sitat fra: Gadgetman på mandag 11. november 2024, klokken 12:29

Søstra mi jobba på Dino Burgers rett ved Radiumhospitalet en gang for lenge, lenge siden(sent 80tall eller så. De stengte vel rundt 90), og der var det rabatt for ansatte og pasienter ved hospitalet, drosjesjåfører og politi. 
Å komme seg hjem etter stengetid var visstnok aldri noe problem, selv om trikken hadde stoppa for natta.
Det var ikkje så veldig stor rabatt, men det var GODE burgere.
Mulig at Politirabatten ikkje var 'publisert'. 
Var nok mer av dette før, men så kom det vel noe "korreks" som gjorde at slikt ble det slutt på mange steder, eller det ble litt mere hysjhysj om slikt, og "intet på papir".

For taxisjåfører og andre transport-arbeidere, har jo veikroer egne områder eller egne bord for disse, og de får og egne priser, som vi "tilfeldige" kunder ikke får. Og dette er da for frittstående veikroer/moteller. Så finnes det nok sikkert noen rabatt-avtaler for diverse yrkeskunder, gjerne knyttet til firmakort-betaling.

Siste jeg la merke til, var på Circle K, der de har eget tilbud på kaffe og frokost for medlemmer av Lastebilforeningens medlemmer. Ihvertfall på Circle K Elverum, der jeg gjerne stopper om jeg tar den ruta nordover.
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA