Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Powerbox,

Startet av Morten83, fredag 08. april 2022, klokken 17:40

« forrige - neste »

Morten83

Hei.
Gått til innkjøp av en 2017 modell og lurer på dette med powerbox....
Kjører pendling gjennom ryfast daglig og lurer på om det har noe for seg å trimme den mtp oppoverbakken i tunnelen. Klarer ikke mer enn 60 opp nå.
Hvor får man tak i slik boks og hva gjør man videre?
Noen som kan hjelpe litt så hadde det vært fantastisk

TB

KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

Morten83

Ja har sett det men finner ikke kontaktinfo til han Kenneth fyren. Har sett på Facebook siden som står men det virker dødt. Sist post for over 1 år siden. Visste ikke om det fantes noe nyere info å oppdrive

TB

Ah - da kjenner jeg ikke til hvordan en kan skaffe Powerbox.
Men, kanskje noen som har en slik leser her på forum?

Du eventuelt prøve Kjøp / Salg gruppen? Med litt flaks kan det være noen som har en liggende?
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

Morten83


goggo

Sitat fra: Morten83 på fredag 08. april 2022, klokken 20:15
Ja har sett det men finner ikke kontaktinfo til han Kenneth fyren. Har sett på Facebook siden som står men det virker dødt. Sist post for over 1 år siden. Visste ikke om det fantes noe nyere info å oppdrive

Jeg har selv kjøpt meg en 2017 modell (egentlig 2016) Twizy nå, og snakket med Kenneth for et par måneder siden. Da hadde han i alle fall Powerbox på lager.

Send han en PM her på forumet så får du sikkert svar, det gjorde i alle fall jeg.
https://elbilforum.no/index.php?action=profile;u=17211

Selv bestemte jeg meg for å vente litt med Powerboxen, har litt begrensa hobbybudsjett akkurat nå...

mvh
Hugo


Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA