Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Installere solceller - Erfaringer

Startet av Knotten123, onsdag 09. mars 2022, klokken 14:57

« forrige - neste »

MR.Chill

Ok, takk for tips. Fant masse elektrikere som var villige til å hjelpe, brukte bare mittanbud.no.

Skal sjekke ut Solcellespesialisten.

Foreløpig har jeg funnet at Den Grønne Mølle er rimeligst. Så blir mest sannsynlig dem. Er vel ganske mye av samme produkter og kvaliter som går igjennom hos dem alle som du sier, så da velger jeg heller der jeg kan spare mest :)

Ingeniøren

Sitat fra: MR.Chill på lørdag 12. august 2023, klokken 12:55Ok, takk for tips. Fant masse elektrikere som var villige til å hjelpe, brukte bare mittanbud.no.

Foreløpig har jeg funnet at Den Grønne Mølle er rimeligst. Så blir mest sannsynlig dem. Er vel ganske mye av samme produkter og kvaliter som går igjennom hos dem alle som du sier, så da velger jeg heller der jeg kan spare mest :)

Husk du må søke om å få lever til nett om du ikke har tenkt å bruke alt selv - noen som har brent seg der.
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

geear

Sitat fra: Ingeniøren på tirsdag 10. oktober 2023, klokken 08:45
Sitat fra: MR.Chill på lørdag 12. august 2023, klokken 12:55Ok, takk for tips. Fant masse elektrikere som var villige til å hjelpe, brukte bare mittanbud.no.

Husk du må søke om å få lever til nett om du ikke har tenkt å bruke alt selv - noen som har brent seg der.
Må søke uavhengig av om du "har tenkt å bruke alt selv", så lenge det skal være et nettilknyttet anlegg.

Forøvrig til han over, så sa vel ikke jeg at det er samme produkter og kvaliteter som går igjen? Det finnes masse drittprodukter i solcellemarkedet, som ikke har tilstrekkelig merking eller kvalitet. Men ja, det som tas inn via de store grossistene går jo typisk igjen rundt forbi, men allikevel forskjell i kvalitet avhengig av hva man velger.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA