Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Gravid med GTX

Startet av Løytnanten, mandag 21. februar 2022, klokken 11:12

« forrige - neste »

RJK

Dette startet som en fin tråd, der man tok problemet på en humoristisk måte. Og så sklei det helt ut...

Enten får bare tråden dø ut eller fjernes av moderator, eller så får de som ønsker å diskutere sak i denne tråden, faktisk gjøre det.

Jeg er fornøyd med at vi nå begynner å komme på sporet igjen...

:+1:
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Olemann

#46
Vi får vente til Helel logger seg på igjen og avklarer/dokumenterer hva han mente.  Beste måten å beholde et godt forum på er å ta folk på alvor og forvente at de avklarer/dokumenterer det de skriver.
Om man lar ting bare "fordampe/glemmes" så blir det aldri helt borte.

Som tidligere sagt;  En god regel i saklige diskusjoner er å ta hverandre på alvor, og spørre dersom det er noe man ikke forstår.

For meg er ikke påstanden "Han jobber som Nissan forhandler" vanskelig å tolke, det er en konkret påstand om at en person jobber for en Nissan forhandler.

Men, var det ment annerledes?  Jeg spør nå derfor Helel, mente du det du skrev bokstavelig eller hadde det en annen betydning?

Så får vi vente til medlemmet Helel avklarer hva han mente å si.  Det bør vi kunne forvente på et seriøst forum der vi tar hverandre på alvor.

Dette er ikke terping, det er å ta folk på alvor.

LMOR

Er det ikke på tide å legge dette bak seg?
Litt irriterende når en en tror det er noe nyttig, men så er det bare samme om og om igjen.
Jeg synes innlegget var humoristisk, og representativt for mange her inne.
Men han ble ikke «bokstavlig talt» svanger med en GTX?
Han hadde irritert mange med sin rosende omtale av Nissan i feil del av forumet, og sin dissing av Møller/GTX.
At noen da med «humoristisk» spydighet beskriver han som «Nissan selger» så bør en tåle det.
Er nå min mening, som sikkert irriterer også  8)
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

biggern

#48
Sitat fra: biggern på lørdag 26. februar 2022, klokken 22:22

Denne tråden bør få forsvinne ut i evigheten uten mer om og men slik at mer matnyttige diskusjoner kan tre fram igjen.

Det er de fleste engasjerte nybegynnere/erfarne her enig med deg.
Med så mange som har xxxx innspill kunne det vært verre.
Uansett fjerne denne barnslige/latterlige graviditet temaet er positivt.
Men å leve i håpet er positivt.
La oss heller diskutere praktiske og tekniske utfordringer.

Olemann

Enig i at denne graviditeten ikke lenger har den største interesse.

Men, stusser på at vi fortsatt må vente på at Helel oppklarer hva han mente med det han skrev, det er nå etterspurt flere ganger. Som sagt før er det noe av det fine med dette Forum, til forskjell fra mye på Facebook, at vi tar hverandre på alvor og forventer at man oppklarer/dokumenterer/forklarer/beklager eller hva som måtte passe, når andre medlemmer spør om det.

Sitat fra: Olemann på lørdag 26. februar 2022, klokken 10:32
Sitat fra: Helel på torsdag 24. februar 2022, klokken 14:16
Kjell. Glem han. Han jobber som Nissan forhandler.

En god regel i saklige diskusjoner er å ta hverandre på alvor, og spørre dersom det er noe man ikke forstår.

For meg er ikke påstanden "Han jobber som Nissan forhandler" vanskelig å tolke, det er en kokret påstand om at en person jobber for en Nissan forhandler.

Men, var det ment annerledes?  Jeg spør nå derfor Helel, mente du det du skrev bokstavelig eller hadde det en annen betydning?

Så får vi vente til medlemmet Helel avklarer hva han mente å si.  Det bør vi kunne forvente på et seriøst forum der vi tar hverandre på alvor.

Olemann

#50
Dette begynner å bli merkelig, se mitt forrige innlegg der jeg igjen spør Helel hva han egentlig mente med utsagnet sitt under, så dukker plutselig eksakt samme kommentar opp, ordrett, men nå skrevet av profilen ID4, samtidig som profilen Helel ikke lenger dukker opp....

Kan det være så enkelt at noen har byttet profilnavn, men fortsatt mener det samme?  Ikke lett å skjønne grunnen til det, så da er det jo enda et spørsmål som kan stilles, hva er grunnen til dette?


Sitat fra: ID4 på torsdag 24. februar 2022, klokken 14:16
Kjell. Glem han. Han jobber som Nissan forhandler.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA