Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Service ID.3

Startet av Jimbo, onsdag 01. desember 2021, klokken 21:27

« forrige - neste »

BE

#15
Sitat fra: Benny76 på torsdag 17. november 2022, klokken 19:47Jeg hadde min inne til service nylig og fikk det dekt av serviceavtalen. Jeg ser at de skal ha omtrent 1000,- for. nytt pollenfilter med installasjon. Det kan du lett be dem om å la være. Kjøp Bosh filter på thansen for 300,-'ish. Det byttes på to minutter inkludert oppakking av det nye filteret og kasting av det gamle i søpla. Det at de tar flere hundre kroner for dette er helt på tur :o På min gamle bil var det mer styr og en måtte demontere noen deler under dashbordet, men på Id3 er det så lett at ALLE får det til ;)

Det stemmer på en prikk, er helt genial løsning på pollenfilteret. Brukte lengre tid på å fylle en liter spylerveske enn det det tok å ta ut og inn filteret. Filteret her er helt nytt, litt uheldig farge på filteret :)

---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

YngveGS

På tide å oppdatera denne? Det nærmar seg vel med stormskritt dei som skal ha fireårsservice no (inkludert meg), så eg lurte på om folk har byrja å få prisar?

Syntes fyrstegongsservicen var sjokkerande dyr.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA