Service ID.3

Startet av Jimbo, onsdag 01. desember 2021, klokken 21:27

« forrige - neste »

BE

Sitat fra: Benny76 på torsdag 17. november 2022, klokken 19:47Jeg hadde min inne til service nylig og fikk det dekt av serviceavtalen. Jeg ser at de skal ha omtrent 1000,- for. nytt pollenfilter med installasjon. Det kan du lett be dem om å la være. Kjøp Bosh filter på thansen for 300,-'ish. Det byttes på to minutter inkludert oppakking av det nye filteret og kasting av det gamle i søpla. Det at de tar flere hundre kroner for dette er helt på tur :o På min gamle bil var det mer styr og en måtte demontere noen deler under dashbordet, men på Id3 er det så lett at ALLE får det til ;)

Det stemmer på en prikk, er helt genial løsning på pollenfilteret. Brukte lengre tid på å fylle en liter spylerveske enn det det tok å ta ut og inn filteret. Filteret her er helt nytt, litt uheldig farge på filteret :)

---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

YngveGS

På tide å oppdatera denne? Det nærmar seg vel med stormskritt dei som skal ha fireårsservice no (inkludert meg), så eg lurte på om folk har byrja å få prisar?

Syntes fyrstegongsservicen var sjokkerande dyr.

boyo

Har bestilt 4 års service m/EU kontroll. Horribel pris m/kupefilter over 10000!!!(bestilte uten filter for 8900). Blir aldri noe VAG produkt igjen her i gården☹
Audi E-Tron 55 AS 2022
VW ID.3 2021
Tesla Model Y (bestilt)

Roy Aasen

Ta service ett annet sted. Meca eller lignende.
Samme jobb mye billigere. Fatter ikke hvorfor noen skal bruke merkeverksted.

(Prisen nevt over lukter Møller)

Anton81

Flere som har fått priser på 4.års service?

Svk

Blir jo dyrt når timeprisen er 3750kr ink mva

YngveGS

9627 kroner + EU-kontroll på 1295.

Electric cars in Norway

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA