Kjører han lovlig så er det selvfølgelig ingen problem for han å si/dokumentere det på video. Men kjører han ulovlig vil han skjule det. Som når han skjulte speedometeret med passet sitt -> da kjører han ulovlig. Jeg skjønner ikke hvorfor folk har vanskeligheter med å forstå det.
Apropos fake news. Ja jeg vil si dette er på høyde med faks-news fra Broom eller andre biljournalister - der selv TB har lagt ut video der han ettergår de i sømmene.
Han har allerede kjørt Ioniq5 uten problemer på 1000km challenge. Så hvorfor skulle han velge å kjøre den igjen? Og attpåtil ta det midt på natta for å kunne kjøre som en gris når bilen ikke er kjent for sin aerodynamiske egenskaper?? ----> Han må ha vist om mulig rapidgate for deretter å ha bevisst gått inn for å skape fake news. Dette kaller jeg like uærlig/fake-news som artikkelen med dobbel eller trippel-kostnaden på lading.
En annen ting, på Nio E8 testen så gadd han ikke å kjøre fortere enn 130km/t fordi acc fungerte ikke over, så da ble det maks 130km/t gitt. Når man kjører test så iallfall prøv å gjøre det likt som mulig der man kan

Så man kan slå fast at 1000km challenge har lite relevans utover underholdningsverdien. Og vi kan også slå fast at han hverken regner på eller følger den optimale hastighet/ladingen.