Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hva er din utleveringsdato for TMY?

Startet av tornaldo, søndag 15. august 2021, klokken 13:51

« forrige - neste »

elhansen

Hadde kontakt med chaten idag og fikk beskjed om :

Bestilt bil mai 21
Produsert bil juli 21
Forventet levering slutten(siste halvdel) av september 21 Drammen

Bergenser123

Sitat fra: elhansen på tirsdag 17. august 2021, klokken 10:48
Hadde kontakt med chaten idag og fikk beskjed om :

Bestilt bil mai 21
Produsert bil juli 21
Forventet levering slutten(siste halvdel) av september 21 Drammen

Har tesla en chattefunksjon? Og hvor evt finner man den?

anorway

Sitat fra: Bergenser123 på tirsdag 17. august 2021, klokken 10:57
Sitat fra: elhansen på tirsdag 17. august 2021, klokken 10:48
Hadde kontakt med chaten idag og fikk beskjed om :

Bestilt bil mai 21
Produsert bil juli 21
Forventet levering slutten(siste halvdel) av september 21 Drammen

Har tesla en chattefunksjon? Og hvor evt finner man den?

De har nok ikke chattefunksjon etter hva jeg vet. Men de burde absolutt fått på plass dette!
Er rimelig lei av å ikke komme gjennom på telefon. Er jo lotto hver gang man ringer de, og håper på å komme gjennom.

Sven_m

Bestilt desember 2019
Levering begynnelse/midten av september (Bergen)
Ifølge tesla salg viste de mer når den var på båten til Norge (underforstått at det er den ikke enda)

elhansen

Sitat fra: anorway på tirsdag 17. august 2021, klokken 10:59
Sitat fra: Bergenser123 på tirsdag 17. august 2021, klokken 10:57
Sitat fra: elhansen på tirsdag 17. august 2021, klokken 10:48
Hadde kontakt med chaten idag og fikk beskjed om :

Bestilt bil mai 21
Produsert bil juli 21
Forventet levering slutten(siste halvdel) av september 21 Drammen

Har tesla en chattefunksjon? Og hvor evt finner man den?

De har nok ikke chattefunksjon etter hva jeg vet. Men de burde absolutt fått på plass dette!
Er rimelig lei av å ikke komme gjennom på telefon. Er jo lotto hver gang man ringer de, og håper på å komme gjennom.


De har chatte funksjon, men den er ikke alltid tilgjengelig. Hvis du ser på tesla sin hjemmeside er det en grå tekstboble som ligger nede enten til høyre eller venstre alt etter hvilken browser type du bruker. Er den der får du fort svar fra en ansatt. Har brukt den to ganger nå. I går var den ikke der, men i dag fikk jeg svar på at min bil har rattvarme og er produsert i juli og kommer i slutten av sept.

Jeronan

Chat is available in Chrome at least. You have to click on a car model, for example Model Y product page and then suddenly the chat bubble popped up on bottom right.

I just talked on chat. I have been assigned a car, but he was not allowed to disclose VIN number, just that it was produced in July and that all cars will have heated steering wheel.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

Thob

Jeg får ikke opp chat (i crome) prøvde i går og idag. Om jeg endrer region til USA kommer det derimot opp chat, men antar det ikke er noe poeng å høre med de. Får prøve igjen seinere...

TATE

Bestilt oktober 2019
Utlevering Drammen begynnelsen av september

Og min har rattvarme ;)

Jeronan

Sitat fra: TATE på tirsdag 17. august 2021, klokken 15:39
Bestilt oktober 2019
Utlevering Drammen begynnelsen av september

Og min har rattvarme ;)

I talked with Tesla in chat and he confirmed all Model Y coming to Europe have heated steering wheel.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

runarlan

Bestilt oktober 2020
Levering Trondheim
VIN 58xxx

Da jeg snakket med en på telefon for 1-2 uker siden, fikk jeg beskjed om midten av september. Når jeg snakket med Tesla på chat idag fikk jeg imidlertid høre sent september. I følge chaten skulle ingen model Y leveres før September.

makki

Sitat fra: runarlan på tirsdag 17. august 2021, klokken 18:22
Bestilt oktober 2020
Levering Trondheim
VIN 58xxx

Da jeg snakket med en på telefon for 1-2 uker siden, fikk jeg beskjed om midten av september. Når jeg snakket med Tesla på chat idag fikk jeg imidlertid høre sent september. I følge chaten skulle ingen model Y leveres før September.

🤣😀🤣🤣🤣, snakke med tesla delivery da får du helt annen svar,. Flere hundre TMY allerede er på vei til Norge innen denne uke og flere allerede er på vei, skal de ha web utstilling  med flere hundre biler månedsvis?

Radial

Vi får håpe for Delivery sin del at dette blir håndterbart...blir fort kaos når SÅ mange biler skal ut samtidig.
- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

Elgaaen

Sitat fra: makki på tirsdag 17. august 2021, klokken 19:13
Sitat fra: runarlan på tirsdag 17. august 2021, klokken 18:22
Bestilt oktober 2020
Levering Trondheim
VIN 58xxx

Da jeg snakket med en på telefon for 1-2 uker siden, fikk jeg beskjed om midten av september. Når jeg snakket med Tesla på chat idag fikk jeg imidlertid høre sent september. I følge chaten skulle ingen model Y leveres før September.

🤣😀🤣🤣🤣, snakke med tesla delivery da får du helt annen svar,. Flere hundre TMY allerede er på vei til Norge innen denne uke og flere allerede er på vei, skal de ha web utstilling  med flere hundre biler månedsvis?

Hvordan får du tak i Tesla delivery?

makki

Sitat fra: Elgaaen på tirsdag 17. august 2021, klokken 19:20
Sitat fra: makki på tirsdag 17. august 2021, klokken 19:13
Sitat fra: runarlan på tirsdag 17. august 2021, klokken 18:22
Bestilt oktober 2020
Levering Trondheim
VIN 58xxx

Da jeg snakket med en på telefon for 1-2 uker siden, fikk jeg beskjed om midten av september. Når jeg snakket med Tesla på chat idag fikk jeg imidlertid høre sent september. I følge chaten skulle ingen model Y leveres før September.

🤣😀🤣🤣🤣, snakke med tesla delivery da får du helt annen svar,. Flere hundre TMY allerede er på vei til Norge innen denne uke og flere allerede er på vei, skal de ha web utstilling  med flere hundre biler månedsvis?

Hvordan får du tak i Tesla delivery?
Email: DeliveryNO@tesla.com
tlf:21 95 92 12


ElbilErik

#29
Fikk sms med å avtale om lev dato nå. 24-27 aug, Lillestrøm vin 054

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA