Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Har du booket time for utlevering av din model Y?

Startet av Kwick, tirsdag 17. august 2021, klokken 12:20

« forrige - neste »

markusthorsen

Sitat fra: Sandvika på lørdag 21. august 2021, klokken 20:05
Sitat fra: markusthorsen på lørdag 21. august 2021, klokken 20:00
Litt off topic her, men bet meg plutselig merke i at alle disse MY kommer med Chrome detaljer? Bildene på tesla.com viser vel med Chrome delete... Er dette noe dere ble gjort oppmerksom på når dere fikk biler fra Kina VS USA/Berlin?
Er vel strengt talt ikke verdens undergang, men kjenner jeg hadde blitt en smule snurt om min M3 2021 fra USA kommer med chrome

Sent from my IN2023 using Tapatalk
Tror det er kommentert ca 70 steder i forumet at dette er hvit beskyttelsesfilm  :)
Haha, beklager d har utrolig nok gått meg hus forbi

Sent from my IN2023 using Tapatalk


Larsj84

Mulig dette er feil tråd, men forsøker likevel.

Har bestillt Model Y - første gang jeg bestiller noe fra Tesla.

Under "Registrering" er det ett valg som heter  "Registranttype" - her får jeg kun ett valg "Èn Person", det går ikke an og trykke på noe annet i drop down menyen, den er grået ut. ettersom bilen blir finansiert med samboer som medlåntaker så må vel også hun registreres som eier?




© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA