Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvor er min Tesla? Spekulering rundt shippingstatus

Startet av Aldrimer, fredag 16. juli 2021, klokken 12:28

« forrige - neste »

bjheggset

Virker som det er to-stegs autentiseringa som sliter.

Jouley

Sitat fra: bjheggset på torsdag 26. august 2021, klokken 17:58
Der fikk jeg SMS. Men lenken henger bare, noen flere med samme problem? har prøvd 2-3 nettlesere.

Jeg måtte prøve mange ganger. Kom heldigvis inn til slutt.

Sindre M.

Jeg har trøbbel med å logge inn på min konto i appen også. Men kona uten tofaktor-autentisering klarer logge inn.
2023 Tesla Model Y Performance Sort/Sort 2x21" bestilt Okt. 22

Parabuthus

Sitat fra: bjheggset på onsdag 25. august 2021, klokken 15:25
Sitat fra: Parabuthus på onsdag 25. august 2021, klokken 15:21
Sitat fra: bjheggset på onsdag 25. august 2021, klokken 14:54
Sitat fra: Parabuthus på onsdag 25. august 2021, klokken 14:51
Sitat fra: bjheggset på tirsdag 24. august 2021, klokken 15:16
Sitat fra: torgbren på tirsdag 24. august 2021, klokken 15:10
Hei alle som lurer på når Model Y'en kommer. Her er et forsøk på å sammenstille de ulike båtene som tar de til Norge:



ShipCapacityZeebrüggeOsloStavangerBergenTrondheim
Akranes-23. aug-25. aug?25. aug27. aug
Autoprogress1,22023. aug25.-26. aug---
Glovis Summit- 26. aug----
Malacca Highway1,81128. aug-2. sept1. sept31. aug
Glovis Companion- 31. aug5. sept---
Lake Geneva- 1. sept----
Malacca Highway1,8118. sept10. sept12. sept13. sept14. sept
Grand Ruby-12. sept19.-20. sept---
Akranes-13. septOslo15. sept16. sept17. sept

Denne er fin, takk. Satser på Malacca Highway da 31 august, har utlevering Trondheim.

Fikk vite av Tesla i Trondheim i dag at min bil står i Belgia og venter på båt nordover. Virker som om det er en del biler som står i transit i Belgia. Håper den kommer med Malacca Highway. Har denne VIN sporing?

Men du har ikke fått leveringsdato/SMS fra de enda? Tipper den kommer med Malacca Highway 31 august isåfall, håper min og skal på samme last. Hvilket VIN har du? Malacca er UECC båt, og kan trackes her: https://uecc.com/support/vintracklite/

Ikke hørt noe om levering ennå nei! Spurte om status på min under visningen av demobilen på Lade i dag (bare å glede seg). VIN er 575xx, men det betyr ikke noe. En bil med to siffer unna midt nr er allerede registrert.

Kan virke som vi får SMS/leveringsdato på ganske kort varsel denne gangen, i hvertfall sammenlignet med da jeg bestillte TM3. Da håper jeg min og er i Zeebrugge og venter på båt, kanskje tikker det inn en SMS ila helga/neste uke for oss  :+1:

Da fikk jeg sms med mulighet til å velge utleveringstidspunkt i Trondheim. 9/9 kl 08.30. 😀
6-seters rød X 75D mottatt 30.12.16. Reservert TM3 29.07.17, men avbestilt i mai 2019. Svart TM3 SR+ U/HF (VIN 372XXX) bestilt 22.06.19 og utlevert i Trondheim 23.08.19. Oktober 2020: Bestilt blå modell Y LR. 09.09.21: Mottatt blå MIC Model Y LR.

bjheggset

#334
Kom meg inn nå. Trondheim 7 September 8)

alfaalfa

Fikk også SMS nå. VIN 61xxx. Stavanger. Sort/sort, 19". Utlevering neste uke.

jorgenask

SMS akkurat. VIN 60xxx Rød/Sort 19". Utlevering Bergen 8. september

LaRsHe

Hei. Jeg bestilte min Model Y for bare noen uker siden med estimert levering i September. Er det noen som tror at dette stemmer, eller kan jeg forberede meg på lengre ventetid?

Rosstopher

Sitat fra: LaRsHe på torsdag 26. august 2021, klokken 18:37
Hei. Jeg bestilte min Model Y for bare noen uker siden med estimert levering i September. Er det noen som tror at dette stemmer, eller kan jeg forberede meg på lengre ventetid?

Sjekk om du har fått VIN i kildekoden da. Google hvordan du viser kildekode i din nettleser og søk etter "LRW". Hvis du har fått VIN antar vi at bilen er på en båt.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

batterivogn

Sitat fra: LaRsHe på torsdag 26. august 2021, klokken 18:37
Hei. Jeg bestilte min Model Y for bare noen uker siden med estimert levering i September. Er det noen som tror at dette stemmer, eller kan jeg forberede meg på lengre ventetid?
Jeg bestilte 29.07.2021, fikk vin (62XXX) i kildekoden 23.08.2021. Tipper vi får i oktober

Jouley

Sitat fra: LaRsHe på torsdag 26. august 2021, klokken 18:37
Hei. Jeg bestilte min Model Y for bare noen uker siden med estimert levering i September. Er det noen som tror at dette stemmer, eller kan jeg forberede meg på lengre ventetid?
Det kan godt stemme! jeg bestilte min for tre uker siden og har fått utleveringsavtale 8. sept (Bergen)

Otkristo

Sitat fra: Jouley på torsdag 26. august 2021, klokken 18:56
Sitat fra: LaRsHe på torsdag 26. august 2021, klokken 18:37
Hei. Jeg bestilte min Model Y for bare noen uker siden med estimert levering i September. Er det noen som tror at dette stemmer, eller kan jeg forberede meg på lengre ventetid?
Det kan godt stemme! jeg bestilte min for tre uker siden og har fått utleveringsavtale 8. sept (Bergen)
Hmm.. Hvilken spec vin har du ?

Jouley

Sitat fra: Otkristo på torsdag 26. august 2021, klokken 18:58
Sitat fra: Jouley på torsdag 26. august 2021, klokken 18:56
Sitat fra: LaRsHe på torsdag 26. august 2021, klokken 18:37
Hei. Jeg bestilte min Model Y for bare noen uker siden med estimert levering i September. Er det noen som tror at dette stemmer, eller kan jeg forberede meg på lengre ventetid?
Det kan godt stemme! jeg bestilte min for tre uker siden og har fått utleveringsavtale 8. sept (Bergen)
Hmm.. Hvilken spec vin har du ?

Ganske standard tror jeg; midnight silver, 19" gemini, vinterhjul og enhanced autopilot.  Fikk vin 58XXXX i kildekoden nesten umiddelbart etter booking

batterivogn

#343
Har du prøvd å spore med vin på
https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo
https://uecc.com/support/vintracklite/

edit:
er det flere som tilbyr sporing med vin?

Olatho

Sitat fra: Jouley på torsdag 26. august 2021, klokken 19:04
Sitat fra: Otkristo på torsdag 26. august 2021, klokken 18:58
Sitat fra: Jouley på torsdag 26. august 2021, klokken 18:56
Sitat fra: LaRsHe på torsdag 26. august 2021, klokken 18:37
Hei. Jeg bestilte min Model Y for bare noen uker siden med estimert levering i September. Er det noen som tror at dette stemmer, eller kan jeg forberede meg på lengre ventetid?
Det kan godt stemme! jeg bestilte min for tre uker siden og har fått utleveringsavtale 8. sept (Bergen)
Hmm.. Hvilken spec vin har du ?

Ganske standard tror jeg; midnight silver, 19" gemini, vinterhjul og enhanced autopilot.  Fikk vin 58XXXX i kildekoden nesten umiddelbart etter booking
Vin 58xxx er nok en bil som ble sendt tidligere og allerede er på god vei. Mulig du har blitt hooka opp med en avbestilling ell.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA