Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 - bestilling og levering 2.kvartal 2021

Startet av Kires, torsdag 22. april 2021, klokken 09:10

« forrige - neste »

DejaVu_85

Bestilte SR+ tidlig morgen 3.mai, fikk sms idag utlevering midt juni...

Sent from my iPhone using Tapatalk

paalsen

Bestilte M3P den 9. mars. Fikk sms i dag at det blir levering i begynnelsen av juni.

Expat

Sitat fra: paalsen på fredag 07. mai 2021, klokken 11:08
Bestilte M3P den 9. mars. Fikk sms i dag at det blir levering i begynnelsen av juni.

Fikk du noe VIN-nummer?

Jeg fikk også sms i dag om levering i begynnelsen av juni av Long Range etter bestilling 12.4, men ble ikke noe klokere når det gjaldt rekkevidden på 580 vs 614 km. Det er jo nesten så man kan mistenke Tesla for å holde tilbake rekkeviddeinfo for å unngå at folk avbestiller 580-versjonen for å få 614-versjonen.

Vi har ikke noe hastverk og vil nå i hvert fall avbestille og legge inn ny bestilling om det viser seg at de ikke sender oss den nye versjonen.

paalsen

Nei fikk ikke noe VIN-nummer i SMS og det står heller ikke noe VIN-nummer i Depositumfaktura

Redbug

Also received SMS today that the car is on the way to Drammen and dekivery is expected mid June. No vinn info given.
I had ordered on 7th April.

Sigurdsen

Har bestilt en Model 3 Performance, la in ordre 10 April og har fått beskjed om at bilen skal være i Drammen den 10.06. Skjønte det sånn at jeg burde få bilen mellom 11 og 14. :)

pop

Etter SMS om levering av LR i midten av juni, så ringte jeg og fikk opplyst 614km på matchet bil.
Har enda ikke fått noe VIN på depositumsfaktura eller noe annet. Men han sa at jeg hadde fått VIN og at bilen ble produsert 15. april.

Expat

Da fikk vi også omsider bekrefta 614 km-versjonen av M3LR.
Bestilt 12.4, levering i begynnelsen av juni. 

teek

Bestilte 6.april og sjekket igjen nå nettopp. Jeg får IKKE den nye. WTF?!

Da vil jeg ikke ha den rett og slett - med mindre jeg får et ganske solid priskutt.

Expat

Sitat fra: teek på mandag 10. mai 2021, klokken 17:54
Bestilte 6.april og sjekket igjen nå nettopp. Jeg får IKKE den nye. WTF?!

Da vil jeg ikke ha den rett og slett - med mindre jeg får et ganske solid priskutt.

Før jeg fikk bekrefta 614 km vurderte vi hva vi skulle gjøre i fall vi endte opp med 580. Å miste depositumet på 1000 kroner ved å kansellere, og bestille på nytt synes nå i hvertfall jeg var en liten pris å betale for å få 614-versjonen. Selv om man legger inn ny bestilling nå skulle det vel være mulig å få den i juni? Alternativt er det vel ikke noe i veien for å benytte seg av angreretten når bilen blir levert. Jeg ville jo tro at Tesla ønsker fornøyde kunder og minst mulig mikkmakk. Det får de jo til ved å enten selge unna 580-versjonen litt billigere som inventorybil, eller gi en saftig rabatt til deg. :)

Brosme

Fant ved en tilfeldighet ut mitt VIN. På konto siden står bare RN nummeret. Men da jeg gikk på konto/charging for å se på min andre tesla, fikk jeg opp den nye bilen også med VIN nummer da jeg trykket på download pilen oppe til høyre. (knapp for å eksportere lade historikk).

Kanskje flere får til dette.

Bestilt 09.april. VIN 943xxx

2014 P85 | Grå | 21''Grå | Alt utstyr uten +.
2021 Model 3 LR Rød med hengerfeste.  Bestilt 09.04.21. Leveres........snaaaaaaart.

Gjertsen84

Wow, det funka her også! 960XXX m3p bestilt 6.4! Takk!

Redbug

@Gjertsen84 @Tusk

Loan me your teslas for a few minutes so that I can find my Vin too.. am i asking too much?  :D

Stig W Haukedal

Hei, hvordan vet man hvilke VIN nummer som gir 614 km rekkevidde?
Har oppgitt VIN ..MF958xxx

teek

Det vet man ikke, men jeg vet at MF942160 og før iallfall ikke gir det, den ble bestilt 6.april og jeg har sett folk med bestilling 12. april få bekreftet 614 varianten så VIN kan ikke være ekstremt mye høyere før man er inne på 614

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA