Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 - bestilling og levering 2.kvartal 2021

Startet av Kires, torsdag 22. april 2021, klokken 09:10

« forrige - neste »

3mt

Bestilte LR 10. april. Fikk sms onsdag 21. april om at bilen var på vei og med forventet levering i slutten av mai. Ikke noe mer info utover det
2021 M3 LR

Brosme

Bestilte LR 9.april og fikk SMS 22.april om levering i slutten av mai. Rød LR med krok. Har fått bekreftet både rattvarme og 614km. Gleder meg😊
2014 P85 | Grå | 21''Grå | Alt utstyr uten +.
2021 Model 3 LR Rød med hengerfeste.  Bestilt 09.04.21. Leveres........snaaaaaaart.

teek


paalsen


Brosme

Sitat fra: teek på onsdag 28. april 2021, klokken 22:17
@brosme hvordan fikk du bekreftet 614km?
I chat med Tesla fra siden man bestiller ny bil.
2014 P85 | Grå | 21''Grå | Alt utstyr uten +.
2021 Model 3 LR Rød med hengerfeste.  Bestilt 09.04.21. Leveres........snaaaaaaart.

teek


Redbug

Sitat fra: paalsen på onsdag 28. april 2021, klokken 22:18
@redbug P



Sent from my iPhone using Tapatalk

I ordered P too. I guess ours are not on the same ship as the SR and LR :(

Syklist

Jeg fikk også SMS 22 april om at min LR er på vei.  Har foreløpig ikke VIN.

Har noe av dere som bestilte LR og fikk SMS for en ukes tid siden fått VIN i depositumfaktura?
Tesla Model 3 LR 2021
Opel Corsa-e Edition 2020
x Tesla Model 3 SR+ 2020

teek


Syklist

Takk. Det har ikke jeg, men det kommer vel etterhvert.
Tesla Model 3 LR 2021
Opel Corsa-e Edition 2020
x Tesla Model 3 SR+ 2020

pop

Jeg har kun fått beskjed fra selger om at han skulle kontakte meg når han vet noe mer om levering. Ingen VIN på depositumsfaktura for min LR.

paalsen

Sitat fra: Redbug på torsdag 29. april 2021, klokken 07:21
Sitat fra: paalsen på onsdag 28. april 2021, klokken 22:18
@redbug P



Sent from my iPhone using Tapatalk

I ordered P too. I guess ours are not on the same ship as the SR and LR :(
they come on a separate special performance ship


Sent from my iPhone using Tapatalk

saftsuse

Jeg bestilte SR+ 18.apr. Jeg har dessverre ikke fått SMS om levering enda fra Tesla kun et par e-poster med blant annet beskjed om å laste ned appen.

Men i appen står det bare:
Velkommen navn navnesen.
Velkommen til Teslafamilien, La oss komme i gang med en oversikt over Model Y funksjonene dine.
(Ja, jeg har en gammel reservasjon av model Y også)
Og så er det en link med "Få støtte" som sender meg til Tesla support sin webside.
Og det er alt jeg kan se og gjøre i appen foreløpig, pluss at det er en lootbox ikon der da.

Håper jeg får en av bilene som kommer i mai. Når jeg bestilte så tenkte jeg at det ikke haster da jeg ikke trenger bilen før i juni / juli. Men nå som jeg har bestilt skulle jeg helst ha hentet den i morgen :-)
Eidsvoll
Tesla M3 SR+ 2021 modell.
Reanult Zoe r110 2018 modell.

paalsen

#28
Sitat fra: saftsuse på lørdag 01. mai 2021, klokken 00:50
Håper jeg får en av bilene som kommer i mai. Når jeg bestilte så tenkte jeg at det ikke haster da jeg ikke trenger bilen før i juni / juli. Men nå som jeg har bestilt skulle jeg helst ha hentet den i morgen :-)

Jeg også var helt rolig og avbalansert når jeg bestilte i begynnelsen av mars. Er ikke så viktig når den kommer tenkte jeg. Så solgte vi Leafen (2018) før påske og sitter nå igjen med en liten bensin bil fra 2007. Denne har vært på verksted 3 ganger siden påske så nå kjenner jeg på en økende desperasjon og lyst på ny bil. Har en følelse av av vi bikker juni før den kommer, og akkurat nå virker det ufattelig lenge til


Sent from my iPhone using Tapatalk

Redbug

#29
Think we are all in the same situation. This wait for delivery is really hard. I check the tesla account 10 times a day to see if i have received Vin or delivery date.
I found something new just now. There are a few new model 3s 'in transit' now in Tesla inventory now. I hope that means our cars are in transit too. Otherwise I'm gonna go crazy waiting til June!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA