Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

ID.4 Visningsbiler

Startet av Peacock, mandag 18. januar 2021, klokken 19:55

« forrige - neste »

Peacock

Synes det er på tide nå med ID.4 biler til forhandlere for utstilling/visning. Har lyst til og se den nå. Rykter sier at Skoda har fått 25 Enyaq til Norge. Pussig at ikke VW får tak i noen av de produserte ID.4 bilene. Venter selv på en, mulig levering mars. Men skulle gjerne ta med fruen på en ID.4 titt. Noen som har info om forhandlerbiler?
VW 300 E-golf Peacock Green Juni/2017
ID.4 first April/2021

que

Jeg fikk til svar fra lokal VW-forhandler (i en relativt liten by) i går at de venter demobiler først i mars. Årsakene til forsinkelse er som følger: Covid 19 og at biler skal flashes med siste software.

Siste punktet kan det jo kanskje være noe i, med tanke på feilene på iD.3, og iD.4 har  mest sannsynlig mye av den samme softwaren.

Peacock

Nettopp vært innom selger, han sa det kommer noen i uke 6 til min forhandler. Får håpe dette stemmer. :+1:
VW 300 E-golf Peacock Green Juni/2017
ID.4 first April/2021

Trond.m

Har også hørt om visningsbiler i løpet av et par uker +  👍

hELgenen


Stikkkontakt

Har stått biler til salgs i Tyskland for ^sofort lieferung" Umiddelbar levering

ENTO

Hvorfor all denne synsinga om Vw. Jeg mener Møller burde kunne komme på banen og fortelle folket om når de forventer visningsbiler.

ID4

#7
Møller har svart på dette i facebook forumet til ID.4

Visningsbiler kommer i løpet av februar!

https://www.facebook.com/groups/652243735730850/

ID4

Biler observert på Østlandet, usikker mottaker adresse.

Olemann

#9
Kommer nok bilder av trailere med ID4 på lasset snart....noen som husker trådene i 2011/12 med "Når får du bladet ditt?"  Bladet var altså Leaf.....ikke helt den samme fokus på 1. generasjon Leaf nå lenger, gitt  :D

Bjoris

Da har Gumpens Auto avslørt at visningsbilene er på vei! Torsdag 25.2 skal den være klar til visning skrev de før innlegget ble tatt bort! Nærmer seg nå da, må si jeg er litt spent!

ENTO

Min lokale VW forhandler sa at alle forhandlere skal «avduke» id4 på samme tidspunkt når den tid kommer.

Bjoris

Når den tid kommer, sa dem noe om ca når?

unik42

2021 ID.4, bestilt 2020
2020 Leaf, kjøpt i 2020, solgt 2020
2012 - Leaf, kjøpt i 2018, solgt i 2019

ENTO

Nå er vi jo så tett oppunder at de første ID4 burde være å se i butikken. Er det noen som har noe å fortelle ?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA