Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hva vil Tesla aksjen være verd 31.12-21?

Startet av Counterpointer, søndag 03. januar 2021, klokken 23:49

« forrige - neste »

magnetic

Det virker som pyramide spillet har blitt populært i det siste og alle joiner the party.
Hannes kommentar virker fornuftig.
You are forgetting WHY this is going up. With no way for Boomers or Zoomers to generate wealth they are putting their money into Equities. This massive cash infusion, plus low interest rates are the reason for the rise. NEVER forget we are dealing with one.simple.rule : If there are more buyers than sellers, the market WILL GO UP. More cash, more buyers. When I get a stimmy check, will I keep it with the bank? NOPE....What is my opportunity cost? I will put it ALL into Equities. If I buy another round lot of CRWD, it has ZERO effect on CRWD ROI, ROA, IROC et al. It's a BULL MARKET FOREVER What will crash this? NOTHING. These are new days. Robinhood, Webull etc have changed this. When stocks sell off, they are bought right back. NO WHERE is the opportunity for wealth GREATER than the stock market.t.

Counterpointer

Vi er nå i årets siste kvartal. Kursen er akkurat nå 870.
Personlig tror jeg mest på sideveis eller svak oppgang ut året, så mitt anslag fra trådstart ser ikke helt galt ut selv om det er litt optimistisk.

Det er ikke noe forbud mot å tippe sent på året heller, så oppdaget du tråden nå så er det bare å bli med.

Motorwatt

Sitat fra: OhmPaPa på tirsdag 05. januar 2021, klokken 16:18
Min Tesla vil fortsatt være verdt sin vekt i gull.

Aksjen? Hakke peiling. Men den pleier å stige godt når folk snakker den ned så kanskje $1500?
Gullprisen er i dag 272.- pr gram (18K). Skulle vel bli rundt 707 000 000.-.....
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Counterpointer

Sitat fra: Motorwatt på tirsdag 19. oktober 2021, klokken 09:34
Sitat fra: OhmPaPa på tirsdag 05. januar 2021, klokken 16:18
Min Tesla vil fortsatt være verdt sin vekt i gull.

Aksjen? Hakke peiling. Men den pleier å stige godt når folk snakker den ned så kanskje $1500?
Gullprisen er i dag 272.- pr gram (18K). Skulle vel bli rundt 707 000 000.-.....
Da blir jo selv emurof sitt 5000 tipp alt for lavt

Vaduz

Sitat fra: emurof på torsdag 07. januar 2021, klokken 17:48
Jeg har sett to personer på Twitter som har vært gode til å tippe så langt. Begge tippet $5000 i løpet av 2021, uavhengig av hverandre.

Så jeg tipper på $5000 31.12.2021.

Og bare for å være litt ekstra freidig så slenger jeg på kursmål $1200 innen utgangen av februar i år, som en av de nevnte herrene også har som kursmål.

Bare for moro skyld da. Jeg forventer egentlig ikke noe slikt! :D

Dette forklarer jo 90% av postene hans:p

Counterpointer

På årets siste dag er tipplista som følger

Daktari                       70$
Snesopp                    121,53$
Counterpointer         957$
OhmPaPa                   1500$
Pallesnekkeren          400$
RuneW                        1000$
Boge                           595$
Larsebass                  1200$
Morgan Stanley         810$
«to på Twitter»         5000$
emurof                       5000$


Kursen er 1070,34$ og ned 0,3% i premarket

RuneW er foreløpig nærmest, går det opp eller ned i dag??

daktari

Den tapte jeg skikkelig!  Glad jeg ikke veddet ekte penger...
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Counterpointer

Resultatet ble 1056,78$

And the winner is RuneW som bare bommet med 56,78

Gratulerer

ATH var tidligere på høsten/vinteren med 1243,49$

RuneW

Sitat fra: Counterpointer på lørdag 01. januar 2022, klokken 18:29
Resultatet ble 1056,78$

And the winner is RuneW som bare bommet med 56,78

Gratulerer

Hehe, takker  :)  Det så stygt ut der en periode, men heldigvis gikk det litt nedover igjen  :laugh:

Sitat fra: daktari på lørdag 01. januar 2022, klokken 11:45
Den tapte jeg skikkelig!  Glad jeg ikke veddet ekte penger...

Glad jeg veddet ekte penger  ;)
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Electric cars in Norway

Sitat

Glad jeg veddet ekte penger  ;)

Herlig :+1: kommer heller ikke til å selge Tesla ...på laaaang tid... dette dobler seg jo stadig vekk... akkurat som strømpriser 8) 8)

Counterpointer

Sitat fra: RuneW på lørdag 08. januar 2022, klokken 20:41
Det så stygt ut der en periode, men heldigvis gikk det litt nedover igjen  :laugh:
Du kommer bare nærmere og nærmere

Vi må vel lage en ny tråd for 2022 snart

Electric cars in Norway


Sitat

Vi må vel lage en ny tråd for 2022 snart

Ja :+1:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA