Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Giga Berlin med nye farger!

Startet av Bidda, mandag 10. januar 2022, klokken 08:51

« forrige - neste »

Bidda

I følge linken vedlagt kommer det ny rødfarge og silver er tilbake :-)
https://twitter.com/tesla_adri/status/1480311385292693505
Har eid 70 biler hittil i livet, 54 har vært Citroën. Ikke bruktbilselger av yrke....
TMX 75 2017 og TMY LR 2021
Kona 2020 64kWh SOLGT
TMS 85 2015 SOLGT
Polestar 3 og Tesla CT reservert ;-)

geear

Betyr det at sort forsvinner helt?

Litt i det negative hjørnet her, utrolig minimale endringer. Hadde vært kjekt om det kom noe litt mer nytt. Sølv har vært en Tesla-farge lenge allerede, og er noe dritt med en gang man må omlakkere, det treffer omtrent aldri på nyanse. Å dra den røde over til enda mer burgunder syns jeg også er negativt. Gammelmannsfarge.  ;)

Ellemelle

Nei, dette er alle fargene som ligger inne i appen (det er ikke slik at første rad er de nye fargene og andre rad er de gamle fargene).

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

geear

Se fargeforskjellen på førerdøra. Helt krise for meg.  :o

krl

Det er vel forhåpentligvis rendringen. Eller forberedes kundene på dårlig lakk? Sølv flott på Model 3, og ser ganske så ålreit ut på Y også.

Klykken

Sitat fra: geear på mandag 10. januar 2022, klokken 20:32
Se fargeforskjellen på førerdøra. Helt krise for meg.  :o
Ser ut som en render så rart det er slik. Kanskje skyggeeffekt?
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Motorwatt

Sitat fra: geear på mandag 10. januar 2022, klokken 20:32
Se fargeforskjellen på førerdøra. Helt krise for meg.  :o
Hehe. Visste at den kom fra deg, men tilhengerfeste blir nok opsjon kun på sølvfargede biler...😳
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

geear

Sitat fra: Klykken på tirsdag 11. januar 2022, klokken 11:13
Sitat fra: geear på mandag 10. januar 2022, klokken 20:32
Se fargeforskjellen på førerdøra. Helt krise for meg.  :o
Ser ut som en render så rart det er slik. Kanskje skyggeeffekt?
Kan godt være, men dette ser man på de fleste sølvfargede biler som har fått omlakkert et panel, og det er mange. Fikk lakkert opp igjen begge dørene på ene siden på Model X i midnight metallic silver, og det var umulig å se, hadde den vært sølv er jeg sikker på jeg hadde sett det, og irritert meg hver eneste gang jeg hadde gått til bilen.  >:(

Sitat fra: Motorwatt på onsdag 12. januar 2022, klokken 11:27
Hehe. Visste at den kom fra deg, men tilhengerfeste blir nok opsjon kun på sølvfargede biler...😳
Da ser du kanskje til og med meg vurdere folie, selv om det ikke er pent..  :P

Klykken

Sitat fra: geear på onsdag 12. januar 2022, klokken 15:28
Sitat fra: Klykken på tirsdag 11. januar 2022, klokken 11:13
Sitat fra: geear på mandag 10. januar 2022, klokken 20:32
Se fargeforskjellen på førerdøra. Helt krise for meg.  :o
Ser ut som en render så rart det er slik. Kanskje skyggeeffekt?
Kan godt være, men dette ser man på de fleste sølvfargede biler som har fått omlakkert et panel, og det er mange. Fikk lakkert opp igjen begge dørene på ene siden på Model X i midnight metallic silver, og det var umulig å se, hadde den vært sølv er jeg sikker på jeg hadde sett det, og irritert meg hver eneste gang jeg hadde gått til bilen.  >:(
Man lakkerer også tilstøtende panel med såkalt fade for å minske synligheten av fargebom. Skal aldri godta fargeforskjell, så det er bare å stå på sitt. Selv på sølvfarge. Men er klar over utfordringen med sølv, rød etc.

Bare for å spore av diskusjonen litt.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA