Levering fra Lillestrøm

Startet av TeslaSY, mandag 07. desember 2020, klokken 10:37

« forrige - neste »

thebadger

Sitat fra: Contango på torsdag 10. desember 2020, klokken 18:46
Sitat fra: spram99 på torsdag 10. desember 2020, klokken 10:27
Jeg er ikke helt med, hva mener du om 3 dager/150km for selvinspeksjon ?
Har heller aldri hørt om dette, men mulig det er noe som har gått meg hus forbi. Ta kontakt med Delivery Service og si at du forstår at utlevering på Lillestrøm skjer utendørs, og at du ikke vil akseptere det dersom det medfører riktighet. Det der er det virkelig lov å protestere mot og absolutt verdt et forsøk. Hvis ingen protesterer blir det aldri bedre.
Har noen i det hele tatt snakket med Tesla om dette? Er det noen offisiell uttalelse? Det finnes kanskje en begrunnelse som er hakket bedre enn "herregud så dårlig kundeservice".
Skal de få ut så mange biler som mulig før årsskiftet og følge koronarestriksjoner så er det kanskje sånn her det må bli. Si gjerne ifra hvis du vil bytte utleveringdtidspunkt til Q1, jeg tar gjerne levering i snøstorm hvis jeg får bilen før jul

mr_frodo

Sitat fra: Claav på torsdag 10. desember 2020, klokken 18:21
Noen som har anbefaling på dekksenter i nærheten av utleveringssted?

Dekkmann Karihaugen

Haggish

Grunnet at det ikke kan kontrolleres alt ute i vær og mørke har du 3 dager/150 km for og gå over bilen, jeg spurte om hvorfor kun 150km og fikk til svar at det var mindre mulighet for at skaden kommer av steinsprut O.l.Dette fikk jeg bekreftet av min kundekontakt, men kun etter at jeg sa jeg hadde hørt om det😏. Det kan virke som om det sitter langt inne for noen og bekrefte det.🤓
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Contango

Jeg tenker at hvis man protesterer får man en begrunnelse man kan vurdere.  Kanskje det går an å få en løsning ift den lange kjøreturen også. Men tror dette må avklares på forhånd - og skriftlig. Det var nok plass ift Covid da vi var innendørs på Lillestrøm den gangen. Det er digert der oppe og ikke noe som foregår på messesiden til Covid er over.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en '24 Enyaq.

bjønn

Til de som har fått utlevert bil med sommerjulene på lillestrøm 18". Får du alle 4 i bagasjerommet uten å legge ned baksetene? Ville tippe nei?
Tm3 LR hvit/hvit m/hf best. 06/11, vin 836

Chris Aurora

Sitat fra: bjønn på mandag 14. desember 2020, klokken 12:21
Til de som har fått utlevert bil med sommerjulene på lillestrøm 18". Får du alle 4 i bagasjerommet uten å legge ned baksetene? Ville tippe nei?

Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på onsdag 09. desember 2020, klokken 12:29
Fikk sommerhjulene liggende baki bilen.

Sitat fra: Tesla SMSHei, Vi vil også informere om at vinterhjulene vil være montert og sommerhjulene vil ligge med i bagasjerom med den bakre seterad nedfelt. Mvh Tesla-teamet ditt. Hvis du ikke vil motta SMS, svar STOP
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

jorgenask

Fikk den levert med dekkene baki og setene var lagt ned. Har ikke prøvd uten å legge ned.
Dette var på Lillestrøm

Chris Aurora

Vinterdekka fikk jeg ikke baki S'en engang ut n å legge ned setene, så selv om det er mindre dekk er vel tanken på at det skal gå i M3 helt usannsynlig?
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

Contango

10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en '24 Enyaq.

DagfinnN

Det går ikke uten å legge ned seteryggene nei.
Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

Haggish

Hentet TM3 i dag, Sommerdekkene lå bak med setet felt ned, PS: Pass på at det ikke har smelt igjen døra så den har truffet dekkene, kan bli merke i innvendig dørhåndtak. ;)
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

model3pw

Det kan vel fort ha blitt stygge merker fra setebelter / fra beltefester i skinn også om setene lagt i klem med de. Ser for meg det går unna for de som jobber der...

Vanskeliggjør å undersøke at alt er på stell før signering men må jo ut med dekk for å sjekke.

Haggish

Det var klemskader på setene mine, men noen timer i garasjen ser det ut til at det går seg til😎😎👍
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

knegg

Sitat fra: oysteine på tirsdag 15. desember 2020, klokken 18:03
Jeg har vært så dum at jeg har vært og prøvekjørt bil og hatt masse kontakt med Tesla så jeg har ikke noe 14 dagers angrerett.

Hva mener du her?
2020 Model 3

RJK

Sitat fra: knegg på tirsdag 15. desember 2020, klokken 18:27
Sitat fra: oysteine på tirsdag 15. desember 2020, klokken 18:03
Jeg har vært så dum at jeg har vært og prøvekjørt bil og hatt masse kontakt med Tesla så jeg har ikke noe 14 dagers angrerett.

Hva mener du her?

Det som var sagt og skrevet før ihvertfall, var at man mistet 14 dagers returrett om man prøvekjørte bil før bestilling. Ihvertfall på TM3. Er eneste grunn til at jeg ikke vil gå til en Tesla-forhandler for å prøve bil, selv om jeg bor i gangavstand til en.

Blir derfor å leie bil på Nabobil eller tilsvarende, om jeg ikke får testet bil av noen som allerede eier en.

Dog, har hørt påstand fra noen her inne at den klausulen er fjernet, men har ikke sjekket om dette stemmer.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA