Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering fra Lillestrøm

Startet av TeslaSY, mandag 07. desember 2020, klokken 10:37

« forrige - neste »

TeslaSY

Hei,
Ønsker å vite hvordan har deres opplevelse de som henter bil fra Lillestrøm ?
Tenkte at kunne ha greit å vite om ventetiden, sjekking av bil, signering av papirer, innbytte bil, tid trenger osv.
Model Y Performance Svart - Levert 12.des'22
Model Y LR-AWD Hvit - levert 22.juni'22
Model Y LR-AWD grå Des 2021- Solgt
Model 3 LR-AWD 2021 - Solgt
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

Chris Neumann Ruud

Gikk veldig fort på Torsdag (20 min ca), men jeg var vel første innom om morran. Hadde innbytte. Alle var hjelpsomme selv om jeg kjørte feil fordi de ikke hadde skiltene fremme.
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

TeslaSY

Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på mandag 07. desember 2020, klokken 10:42
Gikk veldig fort på Torsdag (20 min ca), men jeg var vel første innom om morran. Hadde innbytte. Alle var hjelpsomme selv om jeg kjørte feil fordi de ikke hadde skiltene fremme.
Høres ganske bra ut.
Jeg har levering 17.12, kl.15:30 med innbytte, håper det blir ikke mye sent
Model Y Performance Svart - Levert 12.des'22
Model Y LR-AWD Hvit - levert 22.juni'22
Model Y LR-AWD grå Des 2021- Solgt
Model 3 LR-AWD 2021 - Solgt
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

Contango

En stund siden vi hadde levering på Lillestrøm, men erfaringen var at ift butikk så var de mindre kompetente og hadde mye dårligere tid der oppe. Ekstrahjelp de tar inn temporært. For oss var det ikke et problem for bilen var feilfri. Men har fått de til å justere lys og ta bort flekker på bil levert i butikk. Jeg ville uansett bedt de bekrefte på forhånd at de tar en lysinstilling på bilen før levering. Mulig de har blitt bedre på det året siden vi fikk siste bil, men inntil da var lys innstilt i hytt og pine fra California.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

TeslaSY

har noen ferske erfaring fra Lillestrøm denne uke ?
Model Y Performance Svart - Levert 12.des'22
Model Y LR-AWD Hvit - levert 22.juni'22
Model Y LR-AWD grå Des 2021- Solgt
Model 3 LR-AWD 2021 - Solgt
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

DirtyD

Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på mandag 07. desember 2020, klokken 10:42
Gikk veldig fort på Torsdag (20 min ca), men jeg var vel første innom om morran. Hadde innbytte. Alle var hjelpsomme selv om jeg kjørte feil fordi de ikke hadde skiltene fremme.
Hei, var det Model S du byttet inn? I så fall, fikk du beholde det ene hjulsettet?

Chris Neumann Ruud

Nei, det ble også levert inn, siden det stod i papirene jeg mottok. Men krangla heller ikke på det og hadde ikke heller tenkt til det...
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

TeslaSY

Hvordan er sommerhjul sett (Tesla sin) når dere henter bilen fra Lillestrøm ?
Får dere med bilen eller de skal sende til lokal Vianor ?
Jeg har veldig dårlig erfaring siste gang, desember 2018 fikk vi levert Model S 75D fra Lillestrøm også. . Jeg fikk sommerhjul sett fra lokal Vianor etter 3 månder av 100 vis telefon samtale og titalls eposter.
Model Y Performance Svart - Levert 12.des'22
Model Y LR-AWD Hvit - levert 22.juni'22
Model Y LR-AWD grå Des 2021- Solgt
Model 3 LR-AWD 2021 - Solgt
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

Chris Neumann Ruud

Fikk sommerhjulene liggende baki bilen.

Sitat fra: Tesla SMSHei, Vi vil også informere om at vinterhjulene vil være montert og sommerhjulene vil ligge med i bagasjerom med den bakre seterad nedfelt. Mvh Tesla-teamet ditt. Hvis du ikke vil motta SMS, svar STOP
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

TeslaSY

Model Y Performance Svart - Levert 12.des'22
Model Y LR-AWD Hvit - levert 22.juni'22
Model Y LR-AWD grå Des 2021- Solgt
Model 3 LR-AWD 2021 - Solgt
Model S 75D 2018
Audi Q5 - Solgt

bjønn

Skjer utleveringen på Lillestrøm utendørs eller innendørs?
Tm3 LR hvit/hvit m/hf best. 06/11, vin 836

jorgenask


Contango

Sitat fra: jorgenask på onsdag 09. desember 2020, klokken 13:47
Sitat fra: bjønn på onsdag 09. desember 2020, klokken 13:46
Skjer utleveringen på Lillestrøm utendørs eller innendørs?

Utdendørs
Gjør den det? Da vi tok levering der (riktignok for to år siden) var det inne. Det høres helt vilt ut at man må stå ute.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

Ressern

Sitat fra: Contango på onsdag 09. desember 2020, klokken 21:07
Sitat fra: jorgenask på onsdag 09. desember 2020, klokken 13:47
Sitat fra: bjønn på onsdag 09. desember 2020, klokken 13:46
Skjer utleveringen på Lillestrøm utendørs eller innendørs?

Utdendørs
Gjør den det? Da vi tok levering der (riktignok for to år siden) var det inne. Det høres helt vilt ut at man må stå ute.

Funka helt fint. De har beregnet nok tid mellom hver til at det ikke var noe venting (hentet 3.12). :)

jorgenask

#14
Eneste jeg er betenkt over ved å ta dette ute er at potensielt regn/vann på bilen kan skjule småriper etc.
Tar med meg en ren mikrofiberklut til å eventuelt tørke forsiktig av for nøyere inspeksjon

Men ser ut til at det for det meste skal være opplett på fredag  :laugh:

Bortsett fra det så er det samme for meg om det er ute eller inne. Dauer ikke av litt frisk luft :P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA