Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

ID.4 First Edition-pakken: Løp og kjøp?

Startet av Grenadier, mandag 12. oktober 2020, klokken 23:17

« forrige - neste »

nahoj

Sitat fra: Stikkkontakt
Møller er jo begynt å fire på prisen, men ikke ved kontantkjøp. Leasingavtalen til 4490 uten innskudd harmonerer ikke med en bil til 420.000 ,og det er enklere å gi gunstige leasingavtaler enn å kutte prisen med 30-40.000 mtp forholdet til de som nettopp har kjøpt.

Jeg har funnet leasing av ID3 til 4490 uten innskudd hos Møller i Oslo, men ikke ID4.
Hvilken forhandler har ID4 til den prisen? Kan du poste link?

Stikkkontakt

Sitat fra: nahoj på torsdag 17. desember 2020, klokken 12:28
Sitat fra: Stikkkontakt
Møller er jo begynt å fire på prisen, men ikke ved kontantkjøp. Leasingavtalen til 4490 uten innskudd harmonerer ikke med en bil til 420.000 ,og det er enklere å gi gunstige leasingavtaler enn å kutte prisen med 30-40.000 mtp forholdet til de som nettopp har kjøpt.

Jeg har funnet leasing av ID3 til 4490 uten innskudd hos Møller i Oslo, men ikke ID4.
Hvilken forhandler har ID4 til den prisen? Kan du poste link?

Neida. Det er ID3 som har den prisen.
Innlegget var et svar til en sammenligning mellom ID3 og ID4. Jeg mener at den hissige leasingprisen på ID3 er en skjult måte å sette ned prisen på ID3 for å differensiere den fra ID4. UTEN å gi kontantkjøpsrabatt på 30-40000... Sammenligner man 4490 i mnd med annet på markedet tilsvarer det en kontantpris på 350-ish. Noe som ville vært en ok pris på ID3 Plus.
Lignende kampanjer på ID4 vil du først se når salget bremser og det hoper seg opp biler på lager.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA