Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Betale for utbedring av knirk?

Startet av Donovan, torsdag 01. oktober 2020, klokken 21:49

« forrige - neste »

kodax

Sitat fra: MiDi på torsdag 08. oktober 2020, klokken 14:54...
Uansett kilde til ulyder er ikke det noe gøy å bli neglisjer av SC. I noen tilfeller har jeg blitt møtt med både aggresjon og frekkheter. Sånn bør det jo ikke være. Klok av skade, kommenterer jeg følgende: Man kan sikkert argumentere/kommentere at jeg selv er årsak til hvordan jeg blir behandlet. Jeg vil da, tross frustrasjon, bedyre at jeg har oppført meg høflig ved mine henvendelse.
Og for ordens skyld, det er vel ikke å være heldig eller uheldig dette dreier seg om.
Det er jo veldig bra for de som får fikset bilproblemene. Samtidig som det er synd at noen ikke får gehør sine.
Alle burde få god service, og aggresjon og frekkheter hører ingensteds hjemme. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å få tatt det opp med en leder der.
Grunnen til kommentar ang heldig/uheldig var for å svare på det at ModelS mente man var heldig dersom man opplevde god service, noe jeg altså ikke er enig i.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

akseln

Dette er en helt vanlig feil på TMX. Min TMX 2017 var inne for å fikse dette på høyre side i august. Startet å lage knirkelyder på venstre side i slutten av september og dette ble fikset denne uken. Begge på garanti uten spørsmål.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA