Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: SEAT CONNECT - NÅ TILGJENGELIG !!!!!  (Lest 3872 ganger)

Miinoob

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sv: SEAT CONNECT - NÅ TILGJENGELIG !!!!!
« Svar #30 på: Torsdag 22. Oktober 2020, klokken 09:43 »
Enda en ting, om noen har erfaring med det. Den parkeringsklokken man får med bilen, er den godkjent i deres kommune eller der man trenger parkeringsskive? Kan se for meg at man kan risikere å få bot selv om man har den i vinduet fordi parkeringsskive er den "riktige" tingen.

RJK

• Gold Member
  • Hyundai Kona -19 Dark Knight, Soltak
    • Vis profil
« Svar #31 på: Fredag 23. Oktober 2020, klokken 08:55 »
Så lenge skiva er 24-timers, så er det intet å pirke på. Men selv 12-timers er normalt sett OK, da det er få steder du lovlig kan stå over 12 timer lovlig, så da ser man på tidsrom innenfor siste 12 timer. Men ja, det kan hende noen steder reageres det på slike.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Miinoob

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #32 på: Fredag 30. Oktober 2020, klokken 23:17 »
I appen, så kan man legge til lavtariff lading (om jeg husker riktig) la oss si fra klokken 0000 til 0600, og aktivere denne med avreisetid valget. Men er det mulig at bilen lades kun mellom disse klokkeslettene? Selv om jeg aktiverer at den skal lade mellom klokkeslettene og plugger laderen i bilen (vanlig stikk) så begynner den å lade med en gang. Da må jeg slå av lading i appen for så å aktivere den senere på kvelden, før jeg sovner. Gjør jeg noe feil eller er det bare sånn det fungerer?

Elken

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #33 på: Tirsdag 17. November 2020, klokken 11:51 »
Hei!

Er det noen som vet hvordan man stiller inn "window heating" fra Seat connect?
han sier i instruksjonsvideoen at om det er kaldt, må man huske på det, men sier ikke hvordan:)

ChristR

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #34 på: Onsdag 18. November 2020, klokken 08:57 »
Hei!

Er det noen som vet hvordan man stiller inn "window heating" fra Seat connect?
han sier i instruksjonsvideoen at om det er kaldt, må man huske på det, men sier ikke hvordan:)
Kan det være at funksjonaliteten er fjernet (f. eks for å øke stabilitet)? Jeg har det heller ikke i min Skoda Connect app
Nå:
2021 Tesla Model 3 LR
Før:
2018 VW Golf GTE
2020 Škoda CITIGOe iV

dragmore

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #35 på: Mandag 04. Januar 2021, klokken 16:46 »
Jeg sliter med å signere seat connect avtalen, slik at vi får ikke brukt appen til noe fornuftig (bortsett fra å se på serienummeret ;))
Etter at man skriver inn "total strekning" så står den å tenker en stund med "beklager, no gikk galt".
Noen som har erfart hva dette kan være evt, hvem vi kan kontakte?
Tesla Model S75D - (HW3.0) ;)