Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 510 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Påvirkes comfort av S-line pakken?  (Lest 2077 ganger)

Idua

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Påvirkes comfort av S-line pakken?
« på: Lørdag 04. Januar 2020, klokken 16:26 »
Hei!
Jeg skal bestille en e tron, men møter på et problem. For meg er comfort det viktigste aspektet av bilen, men jeg ønsker å inkludere s-line pakken. Vet noen i hvor stor grad det påvirker comfort? Er det en merkbar forskjell med og uten s-line ?

S-line pakken inkluderer

*       S-støtfanger foran, støtfanger bak, hjulbuelister og kanaler i hellakk (bilens farge), kontrastlakk leveres som ekstrautstyr
*       Beskyttelsesplate under bilen foran og diffusor bak i sportslig, markant design i matt selenittsølv
*       Innstigningslister foran og bak med aluminiumsfelt, med lys, med S-logo foran
*       20-tommers støpte aluminiumsfelger
*       Adaptiv luftfjæring sport
*       S line-logo på grillen

AJ82

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Påvirkes comfort av S-line pakken?
« Svar #1 på: ſøndag 26. Januar 2020, klokken 22:19 »
Hei!
Jeg skal bestille en e tron, men møter på et problem. For meg er comfort det viktigste aspektet av bilen, men jeg ønsker å inkludere s-line pakken. Vet noen i hvor stor grad det påvirker comfort? Er det en merkbar forskjell med og uten s-line ?

S-line pakken inkluderer

*       S-støtfanger foran, støtfanger bak, hjulbuelister og kanaler i hellakk (bilens farge), kontrastlakk leveres som ekstrautstyr
*       Beskyttelsesplate under bilen foran og diffusor bak i sportslig, markant design i matt selenittsølv
*       Innstigningslister foran og bak med aluminiumsfelt, med lys, med S-logo foran
*       20-tommers støpte aluminiumsfelger
*       Adaptiv luftfjæring sport
*       S line-logo på grillen

Litt stivere blir det nok med dette understellet. Hvis maks komfort er viktigst ville jeg valgt uten. Senket min forrige E-Tron ca 3 cm ekstra og merket at bilen ble endel stivere.

A.J.
- 2022 Audi E-Tron GT
- 2019 E-Golf
- 2022 BMW I4 M50 (i bestilling)
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG (i bestilling)
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV