Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Påvirkes comfort av S-line pakken?

Startet av Idua, lørdag 04. januar 2020, klokken 16:26

« forrige - neste »

Idua

Hei!
Jeg skal bestille en e tron, men møter på et problem. For meg er comfort det viktigste aspektet av bilen, men jeg ønsker å inkludere s-line pakken. Vet noen i hvor stor grad det påvirker comfort? Er det en merkbar forskjell med og uten s-line ?


S-line pakken inkluderer

*       S-støtfanger foran, støtfanger bak, hjulbuelister og kanaler i hellakk (bilens farge), kontrastlakk leveres som ekstrautstyr
*       Beskyttelsesplate under bilen foran og diffusor bak i sportslig, markant design i matt selenittsølv
*       Innstigningslister foran og bak med aluminiumsfelt, med lys, med S-logo foran
*       20-tommers støpte aluminiumsfelger
*       Adaptiv luftfjæring sport
*       S line-logo på grillen

AJ82

Sitat fra: Idua på lørdag 04. januar 2020, klokken 16:26
Hei!
Jeg skal bestille en e tron, men møter på et problem. For meg er comfort det viktigste aspektet av bilen, men jeg ønsker å inkludere s-line pakken. Vet noen i hvor stor grad det påvirker comfort? Er det en merkbar forskjell med og uten s-line ?


S-line pakken inkluderer

*       S-støtfanger foran, støtfanger bak, hjulbuelister og kanaler i hellakk (bilens farge), kontrastlakk leveres som ekstrautstyr
*       Beskyttelsesplate under bilen foran og diffusor bak i sportslig, markant design i matt selenittsølv
*       Innstigningslister foran og bak med aluminiumsfelt, med lys, med S-logo foran
*       20-tommers støpte aluminiumsfelger
*       Adaptiv luftfjæring sport
*       S line-logo på grillen

Litt stivere blir det nok med dette understellet. Hvis maks komfort er viktigst ville jeg valgt uten. Senket min forrige E-Tron ca 3 cm ekstra og merket at bilen ble endel stivere.

A.J.
- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA