Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kona med lyst interiør.

Startet av EV-FTW, torsdag 02. januar 2020, klokken 10:46

« forrige - neste »

EV-FTW

Min far kjøpte en Kona hos lokal forhandler, som direktøren der hadde spesialbestilt med lyst skinn og lysere farger på interiør.
Liker den bilen veldig godt, men ser ikke noen av disse på Finn. Er bare de med sort interiør.

Har dette aldri vært en valgmulighet på bilene som blir solgt i Norge?
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

andy99

Stemmer har aldri vært noe valg i Norge.
Men er noen importbiler som har det (mener å huske at Spania/tyskland har det som valg), samt sikkert noen spesialbestillinger.
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

Counterpointer

Var ikke lyst interiør koblet til 39 kWh utgaven og ikke mulig i 64 kWh utgaven?

Roy Aasen


EV-FTW

Min far sin er 64 kWt utgaven, med lyst skinn og interiør. Og kjøpt av original Hyundai Forhandler her i Stavanger. «Norsk» utgave med de vanlige garantiene osv.

Håper det dukker opp på Finn, for disse bilene er absolutt finere inni. ( men er jo subjektivt).
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

Counterpointer

Takk for info

Da var det sikkert bare til å begynne med da. Den jeg hadde var det bare en farge å få på interiøret (64 kWh)

andy99

Legger til et bilde av lyst interiør. Det er tilgjengelig i Spania. Kanskje også i Norge hvis man har gode kontakter mot Hyundai Norge.



https://www.hyundai.es/kona-electrico?pagina_id=177
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA