Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 495 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Seat vs Vw i Golfklassen  (Lest 2064 ganger)

Radiobil1

• Hero Member
    • Vis profil
Seat vs Vw i Golfklassen
« på: Torsdag 31. Oktober 2019, klokken 16:40 »
Hvem av disse to merkene kommer til å selge flest av eGolf oppfølgeren, og hvorfor?
« Siste redigering: Mandag 04. November 2019, klokken 09:15 av Radiobil1 »
2015 e-up!, 96 000 km  -  2018 e-golf, 40 000 km

lirekassa

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Seat vs Vw i Golfklassen
« Svar #1 på: ſøndag 03. November 2019, klokken 20:28 »
VW

Daniel_0007

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #2 på: Mandag 04. November 2019, klokken 10:02 »
VW

Enig tror flere unngår seat pga gammelt dårlig rykte og hvis det blir samme som mii så blir nok ikke pris forskjellen veldig stor, føler skoda står sterkere i Norge enn seat.
Model 3 LR Rwd

Mippen

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #3 på: Fredag 07. Februar 2020, klokken 16:58 »
Hvis SEAT kommer med tilsvarende tilbud på denne som på Mii Frii slår jeg gjerne til.
Fremtiden er elektrisk.

Mateusz

• Sr. Member
  • RIP ICE
    • Vis profil
« Svar #4 på: Lørdag 08. Februar 2020, klokken 10:18 »
Hvis SEAT kommer med tilsvarende tilbud på denne som på Mii Frii slår jeg gjerne til.
Tenker på det samme. Hvor mye trur du den skal koste å abonnere? Og når kjem den?
Leaf 30 og Evalia 24, Ryobi batterigressklipper :)
Før:Partner Teppe El, I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, Honda H-rv

Stigern

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: Lørdag 08. Februar 2020, klokken 18:26 »
Tenker på det samme. Hvor mye trur du den skal koste å abonnere? Og når kjem den?

Tipper rundt 3500 kanskje oppimot 4000. Vanskelig å si, men prisen er vell sånn ca dobbel i forhold til mii, men rest verdipost er vel høyere på en el-born.

Jeg håper de kommer med lignende tilbud. Da leveres mii så fort jeg dår utlevert el-born 😁