Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Seat vs Vw i Golfklassen

Startet av Radiobil1, torsdag 31. oktober 2019, klokken 16:40

« forrige - neste »

Radiobil1

Hvem av disse to merkene kommer til å selge flest av eGolf oppfølgeren, og hvorfor?


Daniel_0007

Sitat fra: lirekassa på søndag 03. november 2019, klokken 20:28
VW

Enig tror flere unngår seat pga gammelt dårlig rykte og hvis det blir samme som mii så blir nok ikke pris forskjellen veldig stor, føler skoda står sterkere i Norge enn seat.
Model 3 2019 LR Rwd

Mippen

Hvis SEAT kommer med tilsvarende tilbud på denne som på Mii Frii slår jeg gjerne til.
Fremtiden er elektrisk.

Mateusz

Sitat fra: Mippen på fredag 07. februar 2020, klokken 16:58
Hvis SEAT kommer med tilsvarende tilbud på denne som på Mii Frii slår jeg gjerne til.
Tenker på det samme. Hvor mye trur du den skal koste å abonnere? Og når kjem den?
Leaf 30 og Evalia 24, Ryobi batterigressklipper :)
Før:Partner Teppe El, I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, Honda H-rv

Stigern

Sitat fra: Matheus på lørdag 08. februar 2020, klokken 10:18
Sitat fra: Mippen på fredag 07. februar 2020, klokken 16:58
Hvis SEAT kommer med tilsvarende tilbud på denne som på Mii Frii slår jeg gjerne til.
Tenker på det samme. Hvor mye trur du den skal koste å abonnere? Og når kjem den?

Tipper rundt 3500 kanskje oppimot 4000. Vanskelig å si, men prisen er vell sånn ca dobbel i forhold til mii, men rest verdipost er vel høyere på en el-born.

Jeg håper de kommer med lignende tilbud. Da leveres mii så fort jeg dår utlevert el-born 😁

Radiobil1

Kom det noe grisegodt leasingtilbud på Born noen gang?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA