Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kredittkort rabatt ved lading

Startet av Autodidact, tirsdag 22. oktober 2019, klokken 10:03

« forrige - neste »

Autodidact

Nå er den inkluderte gratisperioden min på superladerne over, og jeg må gi Tesla et kortnummer de kan trekke fra.

Før jeg pensjonerte fossilbilen brukte jeg DNB sitt kredittkort til betaling av drivstoff, for rabattens del.

Jeg regner ikke med jeg vil få noen rabatt om jeg oppgir dette kortet til betaling av lading hos Tesla, men lurer på om noen er kjent med et eller flere kredittkort som definitivt gir rabatt ved lading av elbil?

Et sekundært spørsmål;
Når Tesla har fått et kort å ta seg ut på. Trekker de da hvert enkel lading, per dag, uke — eller lengre periode?

Håkon

Vesel

#1
Coops og Kompletts kredittkort gir begge 1% bonus på alle kjøp. Kompletts gir i tillegg 1% ekstra bonus når man handler på nettet. Jeg brukte sistnevnte da jeg betalte reservasjonen og fikk derfor 2% bonus. Vil tro man også får 2% når man betaler laderegningene siden det også er kjøp som foregår på nettet.
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

arthur

Mange kort som gir rabatt eller man opptjener poeng det være seg i Norwegian, SAS eller andre så her er det bare å velge det/de som passer den enkelte best.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Autodidact

Enhver prosent bidrar (jo mer, jo bedre) ...

DNB kortet jeg har brukt, gir 3 % på alt man kjøper på bensinstasjoner (i denne sammenheng).

Håkon

pekle

Sitat fra: Autodidact på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 10:03
Et sekundært spørsmål;
Når Tesla har fått et kort å ta seg ut på. Trekker de da hvert enkel lading, per dag, uke — eller lengre periode?
Jeg har ett trekk per lading ser det ut til, men de 3 ladingene mine så langt har vært med noen dagers mellomrom, så kan ikke konkludere helt.

Autodidact

Takk.
Da er det tydelig at de ikke samler særlig opp uansett. Jeg har vanligvis ladet tilsvarende din hyppighet.

Håkon

E-tron 50

Men vil DNB sine 3% slå inn ved lading på Circle k? Jeg kommer til å undersøke når jeg får levert e-tron.

Truls Antonsen

NAF xTra får 15% på lading, også hos Tesla mener jeg det stod.
Forutsetter jo at en er NAF medlem da.

TA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Truls Antonsen

Sitat fra NAF.no/elbil


«Med NAF Xtra får du 15 % rabatt* når du lader bilen på ladestasjon i Norge hos Fortum, Grønn Kontakt, BKK, Lyse, Circle K samt Tesla Superchargere.»


Sent from my iPhone using Tapatalk

elTco

Sitat fra: Truls Antonsen på mandag 13. april 2020, klokken 00:04
Sitat fra NAF.no/elbil


«Med NAF Xtra får du 15 % rabatt* når du lader bilen på ladestasjon i Norge hos Fortum, Grønn Kontakt, BKK, Lyse, Circle K samt Tesla Superchargere.»

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dette var kjekt å vite 😊
Så da var NAF Xtra kortet lagt til på Tesla kontoen.

Noen som har sett / lest noe om dette kun gjelder Superchargers i Norge?
TM3 LR 2020 Hvit

danton

Sitat fra: Truls Antonsen på mandag 13. april 2020, klokken 00:02
NAF xTra får 15% på lading, også hos Tesla mener jeg det stod.
Forutsetter jo at en er NAF medlem da.

TA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Card is free and no where i see it says a membership at NAF is required.
https://www.naf.no/medlemskap/medlemsfordeler/naf-xtra/

Orbit

Kortet krever NAF-medlemskap:
Du kan ikke vise dette vedlegget.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

danton


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA