Vi som bestilte bilen i August (og senere)

Startet av Slarre40, ons 02. okt 2019, kl. 07:48

« forrige - neste »

Handyman

Fulgte med i en bil jeg var med på utlevering på i dag.
Står fortsatt at det er standard utstyr:
https://www.tesla.com/no_NO/support/charging-connectors
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

knegg

2020 Model 3

Thouen

Levering på Forus i morgen - fikk beskjed i går og ser ikke noe faktura enda. Har finansiering, men kan jeg betale min egen del der og da med kort?
2020 Tesla Model 3 Performance

grini

Sitat fra: Thouen på tir 10. des 2019, kl. 11:06
Levering på Forus i morgen - fikk beskjed i går og ser ikke noe faktura enda. Har finansiering, men kan jeg betale min egen del der og da med kort?

Kan jeg spørre deg om du fikk oppgitt et tidsrom for henting ila den dagen eller om du fikk en spesifikk tid på dagen?

Thouen

Sitat fra: grini på tir 10. des 2019, kl. 11:16

Kan jeg spørre deg om du fikk oppgitt et tidsrom for henting ila den dagen eller om du fikk en spesifikk tid på dagen?

Fikk spesifikk tid på dagen.

Har du også fått?

grini

Sitat fra: Thouen på tir 10. des 2019, kl. 11:55

Har du også fått?

Nei, men har forventet levering 14-20 des. Jeg er opptatt store deler av helgen så er veldig spent på hvilken tid jeg mottar og om det evt. kan forskyves noe om det ikke passer.

Thouen

Sitat fra: grini på tir 10. des 2019, kl. 13:05
Sitat fra: Thouen på tir 10. des 2019, kl. 11:55

Har du også fått?

Nei, men har forventet levering 14-20 des. Jeg er opptatt store deler av helgen så er veldig spent på hvilken tid jeg mottar og om det evt. kan forskyves noe om det ikke passer.

Skjønner. Fikk selv estimert levering 15-22., så ble litt overraska når jeg fikk beskjed i går om levering allerede i morgen.

knegg

--- redigert bort helt unødvendig innlegg da det tydelig står Forus som er rundt Stavanger
2020 Model 3

knegg

Sitat fra: moonbuggy på tir 10. des 2019, kl. 16:34
knegg:
Hvorfor leser du ikke innlegget du limer inn? Forus :D

Jeg visste faktisk ikke at Forus var et sted  :o vet ikke hva jeg trodde det var ?? Skylder på en hjernefjert  ::)
2020 Model 3

Stylus

Sitat fra: Thouen på tir 10. des 2019, kl. 16:18

Skjønner. Fikk selv estimert levering 15-22., så ble litt overraska når jeg fikk beskjed i går om levering allerede i morgen.

Det var jo litt moro da! Hadde passet meg veldig godt å få bil noen dager før juleferien :D Har fått estimat 22.-29.des.

Thouen

Sitat fra: Stylus på tir 10. des 2019, kl. 17:11
Sitat fra: Thouen på tir 10. des 2019, kl. 16:18

Det var jo litt moro da! Hadde passet meg veldig godt å få bil noen dager før juleferien :D Har fått estimat 22.-29.des.

Skjønner jeg godt. Blir en bra juleferie i år! Du kan evt. høre med de, men da jeg fikk se kalenderen deres når jeg var innom Forus i dag (les: Stavanger  ;D ) så var de fullbooka med leveringer frem til jul.

Stylus

Sitat fra: Thouen på tir 10. des 2019, kl. 17:20

Skjønner jeg godt. Blir en bra juleferie i år! Du kan evt. høre med de, men da jeg fikk se kalenderen deres når jeg var innom Forus i dag (les: Stavanger  ;D ) så var de fullbooka med leveringer frem til jul.

Regner med de har mye å gjøre for tiden ja :D Jeg skal hente i Drammen (har til og med vært på Forus ;) ). Ser det står mange nye fine Model 3 utenfor der. Og er sikkert flere på vei.
Gøy hvis du kommer med en liten stemningsrapport når du har fått bilen!

Gohlas

Da fikk jeg e-post i dag med estimert levering 15. - 22. desember i Drammen :laugh: :laugh:

LR, Midnight Silver, black, 18'' vinter og sommer, FSD, bestilt 21.10

magnusalu

Bestilte min Tesla Model 3 Performance 24. september, og har fått oppgitt 14-21. desember som estimert utleveringsdato (i Drammen). Ringte de i dag, og fikk da beskjed om at det nok kunne ta litt lenger tid, og de håpet å få levert ut mellom 25-31 desember.

Hjelper ikke meg stort når jeg trenger bil til jul..

knegg

Sitat fra: magnusalu på ons 11. des 2019, kl. 12:37
Bestilte min Tesla Model 3 Performance 24. september, og har fått oppgitt 14-21. desember som estimert utleveringsdato (i Drammen). Ringte de i dag, og fikk da beskjed om at det nok kunne ta litt lenger tid, og de håpet å få levert ut mellom 25-31 desember.

Hjelper ikke meg stort når jeg trenger bil til jul..

Hadde du en spesiell kombinasjon av farger og slikt? Står jo 5 M3P på inventory i Drammen.
https://www.tesla.com/no_NO/inventory/new/m3?TRIM=LRAWDP&arrangeby=plh&zip=&range=0
2020 Model 3

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA