Vi som bestilte bilen i August (og senere)

Startet av Slarre40, ons 02. okt 2019, kl. 07:48

« forrige - neste »

CCTesla

Bestilte den 24 oktober LR, grå farge med vinterdekk og hengerfeste; har ikke hørt noe ennå.
Beregnet levering november ? Tesla kundesenter kunne ikke si noe konkret; kanskje februar 2020.

krisun27

Jeg bestilte en inventory bil som var under transprort 16/11 en SR+ Blå 18". Selger sa da at ventet levering ville bli i månedsskiftet. Ringte Tesla i dag og de sa at bilen nå står i Zeebrugge. Forventet ankomst Trondheim første uka i desember. Levering iløpet av de to første ukene i desember. Ut fra dette antar jeg at bilen kommer med båten Prometheus Leader som ankommer Drammen 29/11.

knegg

Har prøvd å bestille to forskjellige inventory-biler og ingen av bestillingene gikk gjennom. De viste først på kontoen min, men deretter forsvant de. Ene funnet opp igjen på inventorylisten.  ::)
2020 Model 3

Stylus

Sitat fra: CCTesla på fre 22. nov 2019, kl. 18:27
Bestilte den 24 oktober LR, grå farge med vinterdekk og hengerfeste; har ikke hørt noe ennå.
Beregnet levering november ? Tesla kundesenter kunne ikke si noe konkret; kanskje februar 2020.

Jeg bestilte 29.okt og fikk mail igår med estimert levering i siste uken av desember. Får vel beskjed med endelig tidspunkt etterhvert.
Hvit LR, svart interiør, hengerfeste, 19tommere sommer og 18tommere vinter.
Stod beregnet levering november på hjemmesiden, men selger sa desember var mer realistisk. Får håpe vi blir positivt overrasket med kjapp levering!

Gohlas

Bare sjekket nå og fant VIN i kildekoden.
Har ikke fått dato eller e-post enda.
Sjekk kildekoden din, jeg kan se en grå samme som konfigurasjonen din på inventaret.
Bestilte LR, MidnightSilver, svart interiør, 18 "sommer- og vinterdekk, HF, bestilte 21.10

Jeg håper jeg kan få tak i det i januar.

daggad

Jeg synes det er rart når biler eksakt som jeg har bestilt dukker opp på inventar oversikten deres. Burde ikke bare "overskuddet" havne der ?
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

CCTesla

Sitat fra: Gohlas på søn 24. nov 2019, kl. 14:36

Bare sjekket nå og fant VIN i kildekoden.
Har ikke fått dato eller e-post enda.
Sjekk kildekoden din, jeg kan se en grå samme som konfigurasjonen din på inventaret.
Bestilte LR, MidnightSilver, svart interiør, 18 "sommer- og vinterdekk, HF, bestilte 21.10

Jeg håper jeg kan få tak i det i januar.

Takk for innspill. Jeg sjekker hver dag koden men ingen VIN ennå.
Det er litt rart at samme konfigurasjon dukker opp under inventory mens vi venter  >:(

Gohlas

Noen som har VIN med LFxxxxxx og har fått leveringsdato eller estimert levering?

Jeg tror at disse vil bli levert innen januar 2020.

grini

Sitat fra: Gohlas på man 25. nov 2019, kl. 16:30
Noen som har VIN med LFxxxxxx og har fått leveringsdato eller estimert levering?

Jeg tror at disse vil bli levert innen januar 2020.

Jeg har vin med lf580

Etter samtale med tesla i starten av november estimerte hun levering ila desember, da bilen var i belgia. Jeg bestilte 24 september.

Joadal

Bestilte også 24 oktober. Long range. Har dere fått epost om levering? Har ikke hørt noe selv. Når får jeg vite mer om betaling? Når gjør man normalt det? Betalte første med bankoverføring ved bestilling.

grini

Sitat fra: Joadal på man 25. nov 2019, kl. 16:49
Bestilte også 24 oktober. Long range. Har dere fått epost om levering? Har ikke hørt noe selv. Når får jeg vite mer om betaling? Når gjør man normalt det? Betalte første med bankoverføring ved bestilling.

Betaling er vel opptil en uke før du henter bilen, avhengig av om du betaler kontant eller lån

Slarre40

Man får bilen uten å ha betalt. Vi signerte lånepapirer på utleveringsstedet, og kjørte hjem.
Ved en inkurie fikk jeg slettet lånet før det ble ekspedert og satt da med bil uten heftelser i èn dag før jeg betalte fakturaen på mine sider :-D
Trondheim

CorsoDante

Sitat fra: Slarre40 på tir 26. nov 2019, kl. 12:40
Man får bilen uten å ha betalt. Vi signerte lånepapirer på utleveringsstedet, og kjørte hjem.
Ved en inkurie fikk jeg slettet lånet før det ble ekspedert og satt da med bil uten heftelser i èn dag før jeg betalte fakturaen på mine sider :-D

Betalte også først ved overlevering, etter å ha forsikret meg med Tesla at dette var helt kurrant. De *ønsker* selvsagt at du betaler tidligst mulig, men dét er en annen sak.

Sørg bare for at nettbanken din tilbyr straksbetaling (genererer kvittering for betaling umiddelbart).
TMYP HW4 / TM3P Atom

studmed

Jeg har estimert levering 1-8 desember, long range, men fortsatt ikke fått leveringsdato. Noen som har fått leveringsdato enda? Jeg ringte inn og da fikk jeg beskjed om at bilen var under transport, men ikke noe eksakt.

Slarre40

Ikke bare at nettbanken tilbyr straksbetaling, men helt definert HVILKE banker.

Vår bank har straksbetaling, men IKKE til CityBank, fant vi ut da vi skulle straksoverføre til Tesla :-D
CityBank er ikke en norsk bank, og da ble det krøll.
Trondheim

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA