Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tips til brukt elbil som passer 5 personer

Startet av SolOle, søndag 18. august 2019, klokken 09:05

« forrige - neste »

SolOle

Tror det blir litt off-topic men man skal kunne sove godt om natten ;)

thbo

Tesla er nevnt, men (ikke skyt meg!) hva med en Mercedes-Benz B-klasse electric drive? Ganske billige. Typisk familiebil på form og utseende. Kvalitetsinteriør. MB kjøpte inn Tesla-komponenter og -batterier til dem men de har ikke vært veldig populære likevel. Uansett er de tidlig generasjon og har ikke så veldig lang rekkevidde men ikke dårligere enn Nissan eNV200.
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

SolOle

Da endte vi faktisk opp med å kjøpe en Tesla, til tross for min mening om selskapet. Tusen takk for god hjelp!

1000kwh

Sitat fra: SolOle på fredag 15. november 2019, klokken 10:43
Da endte vi faktisk opp med å kjøpe en Tesla, til tross for min mening om selskapet. Tusen takk for god hjelp!
Hva slags? :)

RunarBT

Sitat fra: SolOle på fredag 15. november 2019, klokken 10:43
Da endte vi faktisk opp med å kjøpe en Tesla, til tross for min mening om selskapet. Tusen takk for god hjelp!

Rett valg. :-) gratulerer!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA