Performance med hengefeste i inventory!

Startet av aj1240, mandag 05. august 2019, klokken 13:31

« forrige - neste »

Olemann

Sitat fra: hrl på fredag 16. august 2019, klokken 17:46
Sitat fra: Olemann på fredag 16. august 2019, klokken 17:06

Uten PUP, betyr det at man slipper den stramme og ukomfortable fjæringen som opprinnelig Performance modell var  levert med...
Håper da virkelig ikke det! Får kjøpe vanlig da, hvis det er det man vil ha  :D Behagelig stram vil jeg heller kalle den.

Der er vi nok uenige, hadde en Performance i 1 døgn, og droppet hele Tesla av den grunn, helt til selger fikk overtalt meg til å prøve en vanlig utgave.  Greit nok å sitte i baksetet i gamle busser, da vet man det hopper og spretter, men ny bil som dette forventer jeg noe annet av.   Som sjåfør kan det duge til kortere turer, men passasjerene mine skal slippe bruke nyrebelte på tur meg meg.
Vi blir neppe enige om dette har jeg på følelsen :D

hrl

Vi får bytte støtdempere om en av oss får med og en uten 😁

offpist

Nå kom det nye forsyninger med "sleeper" Performance tilgjengelig som inventory ser jeg.

Jeg reserverte en blå P3D- med hengerfeste, så akkurat nå har jeg 2 Performance i bestilling frem til jeg greier å bestemme meg ;) Syns fremdeles full performance gir mer for pengene enn "sleeper" utgaven, men hengerfeste frister også. Sistnevnte tror jeg også vil bli lettere å selge senere, siden det er så få av den konfigurasjonen.

Jeg leser på det amerikanske forumet at der leveres "sleeper" utgavene med trackmode, rart de ikke gjør det her i Europa.
Kjører:
Grå 2020 Model S Long Range +
Blå 2019 Model S75D (kone bil)

offpist

Sitat fra: Morsk på fredag 09. august 2019, klokken 00:06
Sitat fra: henrikhoe på torsdag 08. august 2019, klokken 23:48
Hm fant en VIN i inventory 5YJ3E7EB7KF441050

Var meget høyt VIN?

Det virket som et veldig høyt tall ja.. Hakke sett noe høyere enn 39xxxx. Men kanskje fra et annet marked?

Hva slags marked skulle det være? ;)
Det kan jo ikke være verken USA eller Kina for de har helt andre specs.
Jeg spør, fordi jeg har lagt inn en bestiling på akkurat den bilen.
Kjører:

Toalmar

Sitat fra: offpist på lørdag 17. august 2019, klokken 10:19
Jeg reserverte en blå P3D- med hengerfeste, så akkurat nå har jeg 2 Performance i bestilling frem til jeg greier å bestemme meg ;) Syns fremdeles full performance gir mer for pengene enn "sleeper" utgaven, men hengerfeste frister også. Sistnevnte tror jeg også vil bli lettere å selge senere, siden det er så få av den konfigurasjonen.
Har ikke disse kun 500kg som tilhengervekt da?
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

offpist

Jo det stemmer, men det er en tradeoff. Jeg har hatt LR AWD og vil opp på Performance.
Kjører:

Toalmar

Sitat fra: offpist på lørdag 17. august 2019, klokken 14:47
Jo det stemmer, men det er en tradeoff. Jeg har hatt LR AWD og vil opp på Performance.
Da hadde jeg gått for en ordentlig Performance. Ikke en sånn som bare har fått endret software.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

texaz

Sitat fra: offpist på lørdag 17. august 2019, klokken 10:19
Nå kom det nye forsyninger med "sleeper" Performance tilgjengelig som inventory ser jeg.

Jeg leser på det amerikanske forumet at der leveres "sleeper" utgavene med trackmode, rart de ikke gjør det her i Europa.

Er vel ingen som har fått en sånn en enda så tror ingen kan si om track mode er med eller ikke. Forøvrig så sleit jeg med samme ilands dilemma som deg. Falt ned på sleeperen pga hengefeste og tilgjengelighet. Hadde fortsatt ikke fått noe vin eller noen ide om når den reine performancen kunne leveres. Tror også det er lettere å leve med 19" i hverdagen selv om det ikke ser like rått ut.

offpist

Leste noen hadde fått svar fra kundeservice at de kom uten track mode men det kan jo hende det ikke stemmer. Det ble jo sagt det ikke skulle komme takstativ og hengerfeste også.

Heller litt mot full Performance nå,  må gi det noen dager og tenke på det. Jeg liker 20" og da har man ikke lov å trekke noe med hengerfestet uansett.
Kjører:

Morsk

Sitat fra: offpist på lørdag 17. august 2019, klokken 18:29
Leste noen hadde fått svar fra kundeservice at de kom uten track mode men det kan jo hende det ikke stemmer. Det ble jo sagt det ikke skulle komme takstativ og hengerfeste også.

Heller litt mot full Performance nå,  må gi det noen dager og tenke på det. Jeg liker 20" og da har man ikke lov å trekke noe med hengerfestet uansett.

Har selv gått for "sleeper" og du skal ikke se bort i fra at det kommer med "trackmode". Delivery avbestilte den første "sleeperen" jeg bestilte da de ikke trodde det eksisterte en bil med slik konfigurasjon (Måtte forøvrig overtale salgspersonen når jeg ringte inn første gangen da han mente også at det ikke eksisterte :P ) Det er tydelig at de er litt forvirra om dagen. Så det gjenstår å se om "trackmode" kommer med bilen når vi henter den ut :)
2019 Model 3 Performance- med HF

Tesla65

draymond | March 12, 2019
I just got the update last night and was pleasantly surprised to see Track Mode is now available for my P3D-. Are they rolling it out to all Model 3s or just P3D+ and P3D-?

Får Perfomance P3D- 27/8 så blir spennende å se om vi får Track Mode?
Hvit P85 Solgt

Thomas Singstad

Sitat fra: Tesla65 på torsdag 22. august 2019, klokken 22:17
draymond | March 12, 2019
I just got the update last night and was pleasantly surprised to see Track Mode is now available for my P3D-. Are they rolling it out to all Model 3s or just P3D+ and P3D-?

Får Perfomance P3D- 27/8 så blir spennende å se om vi får Track Mode?

Jeg får min 30.08. Har du fått VIN nummer? Lurer litt på om dette er "gamle" biler, eller om de er av nyere produksjon.

Tesla65

Hvit P85 Solgt

Thomas Singstad

Thomas Singstad

Fikk VIN 386xxx produsert 12.Juli. så da vet jeg det!

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA