Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvor kan man se EQC utstilt ?

Startet av Trond.m, onsdag 22. mai 2019, klokken 09:34

« forrige - neste »

Kåre Knatten

Storfint besøk i helga, under Tall Ship i Fredrikstad

4Matic Fanatic

Sitat fra: Kåre Knatten på onsdag 17. juli 2019, klokken 11:19
Storfint besøk i helga, under Tall Ship i Fredrikstad
Lurer på hvor mange ganger jeg må se disse bilene før jeg blir vant med den fronten - den er virkelig ikke pen...

Oddaa

Sitat fra: 4Matic Fanatic på onsdag 17. juli 2019, klokken 13:24
Lurer på hvor mange ganger jeg må se disse bilene før jeg blir vant med den fronten - den er virkelig ikke pen...
Personlig så synes jeg at bilen ser bedre ut i en mørk farge. Og grillutformingen/markeringen av «grillribbene»  endrer seg vel litt med utstyrspakke.



Sent from my iPhone using Tapatalk
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Bestilt EX90

Butare

Her bilde av bilen min. Synes fronten ser ok ut.

4Matic Fanatic

Sitat fra: Butare på onsdag 17. juli 2019, klokken 13:29
Her bilde av bilen min. Synes fronten ser ok ut.
AMG-designet gjør bilen til noe helt annet enn standard, ingen tvil.
Synes også den sølvgrå lakken kler bilen dårlig sammenlignet med sort/hvit/blå osv.

mathis

Sitat fra: Oddaa på onsdag 17. juli 2019, klokken 13:27
Personlig så synes jeg at bilen ser bedre ut i en mørk farge. Og grillutformingen/markeringen av «grillribbene»  endrer seg vel litt med utstyrspakke.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det stemmer. AMG-styling har en annen utforming i fronten. @Butare sitt bilde viser forskjellen.
x - Citroen Aircross
x - Hyundai Tucson
- Mercedes AMG EQC (27.07.2020)

Trond.m

Fikk en ny prøvetur med EQC i dag. Kjørte en halv time med blandet kjøring ink. ca 12 km på E18. Jeg kjørte med radio avslått og jeg jeg mener bestemt at det var mye mindre motorlyd nå enn ved forrige test. Jeg vil vel si at lyden var nærmest fraværende. Grunnen til at jeg fikk bedre inntrykk denne gangen vet jeg ikke. Er også usikker på om det var samme bil som jeg kjørte sist. Bilen var fantastisk komfortabel å kjøre, så da er vel bare å glede seg til høsten :)  Forbruket på turen var 1,87 kwh/100 km, noe som indikerer en rekkevidde på rundt 40 mil under ideelle forhold (tørr vei, 20 grader).

mathis

#52
Dette er kanskje den mest passende tråden å benytte uten å starte ny. Jeg var å besøkte SNØ i dag. Måtte teste skianlegget og kjøre inn noen nye støvler. Noe av det første som møtte meg var denne her.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Og på vei hjemover fra lørenskog, like ved ryen ble jeg passert av en møtk EQC. Så alt i alt en bra dag for EQC :)

Edit; hva i alle dager skjer med bilde da?
x - Citroen Aircross
x - Hyundai Tucson
- Mercedes AMG EQC (27.07.2020)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA