Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

kansellert kia niro

Startet av xerxes, torsdag 09. mai 2019, klokken 15:31

« forrige - neste »

Kårepåsporet

Sitat fra: arthur på onsdag 15. mai 2019, klokken 16:29
Sitat fra: xerxes på torsdag 09. mai 2019, klokken 15:31
begynte å tvile på at det er noe særlig penger i å flippe denne for en stund siden, og......

Tja, etter å ha skrevet kontrakt i dag og også solgt den videre (levering om en ukes tid) så vil jeg nå si at det er litt, en god del faktisk, å tjene på flipping fortsatt uten at jeg ønsker å gå mer i detalj.

Samme her, tjente faktisk 10%, er bra avkastning det på noen telefonsamtaler.

arthur

Min margin, fortjeneste, ble cirka 12%. Kunne nok ha gjort det bedre hvis jeg tok levering av bilen og så annonserte den på finn, men skal reise bort en del uker så greit å få det unnagjort og penger tjent er penger tjent.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

sveander

kan ikke de som ikke skal har en Kia la denne meningsløse diskusjonen ligge og gå over på det forumet som feks Tesla har. Hva som er en bra bil er en evig og uviktig diskusjon.

Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Får snart en Skoda Enyaq

Kårepåsporet

Sitat fra: sveander på mandag 20. mai 2019, klokken 09:43
kan ikke de som ikke skal har en Kia la denne meningsløse diskusjonen ligge og gå over på det forumet som feks Tesla har. Hva som er en bra bil er en evig og uviktig diskusjon.

Hva er tittelen på denne tråden?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA