Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 SR+ forventet levering?

Startet av OAK, torsdag 18. april 2019, klokken 21:00

« forrige - neste »

Kårepåsporet

Sitat fra: MikkeBoomBoom på fredag 23. august 2019, klokken 14:05
Sitat fra: fandango på fredag 23. august 2019, klokken 08:36
Gjør egentlig tesla noe med disse støvkornene i lakken? Eller må man gjøre det selv? I så fall - hvordan løser man det selv? Jeg vet lite om sånt..

Nei, de gjør ikke noe med det, de sier det er innenfor spec. Jeg synes det er synd at de velger den linja, men samtidig, etter å ha hatt Model 3 siden mars så merker jeg at jeg driter i det. Joda, jeg vet at det er et støvkorn under lakken ved det ene innsteget, men det ser jeg kun om jeg går inntill bilen og bøyer meg ned. 99,9999% av tiden ofrer jeg ikke dette en eneste kalori. Hvis kjøreglede, tech, lydanlegg, comfort, plass (ja faktisk) og økonomi er viktig for deg: Go for it! Hvis det er viktig for deg å ha en showromlakk uten en eneste skavank som kun er kosmetisk: Hold deg unna, eller lær deg å polere, vokse og coate. Sistnevnte kan være lurt uansett etter en Norsk vinter.
Jeg fikk levert bilen 20/8 og fikk tid 30/8, så får vi se hva som skjer på verksted....bare de ikke gjør noe verre, som jo er det som skjer mange ganger....
Men jeg gir også f i de flere titalls støv/lakk defektene. I dag har jeg kjørt smal svingete omvei på vei hjem, måtte vente et kvarter pga veiarbeid, tester nå ut hurtiglading, jeg bare stortrives og synes solen skinner på meg, på tross av grå himmel...
Hilsen familiefar i femtiårene :)

Rocklobster

Skal hente bil i morgen (håper jeg).
Ser det er dukket opp til sammen tre FI på min profilside nå. Og to kreditnota. Alle sammen på riktig bil og riktig beløp, så egentlig identiske. Ikke lett å bli klok på hvilken som er gjeldende. Er dette vanlig?

Sulle

Model 3 LR 2019 - FSD, HW3
Model S 75D 2017 - FSD, HW3/MCU1
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland
Enkle, mobile ladeløsninger
https://www.eldrift.no/

mizzle

Fikk endelig bekreftet levering i Drammen 2/9 :D hvit SR+ med hengerfeste, bestilt i April.
Men fortsatt ingen FI på min konto, er dette noe man eventuelt kan ordne når man henter bilen? Gitt at man har forsikring osv i orden?

stene

Da fikk jeg bekreftet leveringsdato 30/8, altså førstkommende fredag :D
Bestilte 17/7. Hvit SR+ med sportsfelger.
2019 TM3 SR+ (venter på levering)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA