Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Servicetime via app og oppmøte

Startet av Fornybarbil, fredag 23. august 2019, klokken 10:59

« forrige - neste »

Fornybarbil

Er det noen som har bestilt service via appen og gjennomført det? Er det bare å møte opp så lenge timen står i appen?

Har ikke mottatt noe bekreftelse via mail eller telefon fra Tesla og de er umulige å få tak i på de telefonnr jeg har..

Edit. Og, hva koster en 20K service? (jeg skal også ha noe garantiarbeid gjort)

På forhånd takk..

Smurfboy

Bare å møte opp, de går igjennom jobben nærmere timen og ringer deg. Har ikke tesla service 40.000/2 år?

Hodetelefoner

Pleier du ringe folk og spørre om de har fått eposten din?
Går du ut å sjekker om blinklyset fungerer?
Du har bekreftelse i app.  Har du skrevet det de skal fikse i appen? Så ordner de mest sannsynlig det

krister461


Klykken

Tidligere erfaringer med service er at de ikke fikser alt det du ber om. De mangler ofte noen av delene.

Jeg har, klok av skade, bedt om bekreftelse på at de har deler, har fått med seg alle punkter og at de gir beskjed om de ikke kan ta alt på min kommende time. Har også bedt de si hvor lenge de antar at de har bilen inne, og bekrefte at hvis det er over én dag, så får jeg lånebil.

Jeg har 22mil en vei til SC, og akter ikke ta denne turen mer enn den ene gangen og få ALT fikset.

En annen erfaring jeg har er at bilen har fått nye feil etter SC, eller at reparasjoner er halvgjort. Dette gjelder riktignok Model S, og jeg har Trondheim som nærmeste SC.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Fornybarbil

Sitat fra: Hodetelefoner på fredag 23. august 2019, klokken 11:50
Pleier du ringe folk og spørre om de har fått eposten din?
Går du ut å sjekker om blinklyset fungerer?
Du har bekreftelse i app.  Har du skrevet det de skal fikse i appen? Så ordner de mest sannsynlig det

Hvis du skal kjøre 500km så sjekker du at ting er i orden før du drar. Skjerpings

Olings

Jeg fikk en epost med en link der jeg måtte gå inn og signere/bekrefte et dokument på nettet der det var listet opp hva de skulle fikse.

Mener det kom rundt en uke før jeg skulle dit.

Jorgen Bjerke

Vil bilen selv si ifra at den anbefaler kupefilter-skift, hjulrotasjon, batterikjølevæskeskift osv.?

Og sånne småting som å skifte kupefilter, MÅ dette gjøres på et Tesla-SC?

Sulle

Tror ikke den sier ifra. Du kan skifte det selv, men det er visst ikke helt tett frem. Mener å ha sett link til video om skifte av kupefilter på M3 i en annen tråd her på forumet.
Model 3 LR 2019 - FSD, HW3
Model S 75D 2017 - FSD, HW3/MCU1
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland
Enkle, mobile ladeløsninger
https://www.eldrift.no/

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA