Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Model 3 SR+ forventet levering?

Startet av OAK, torsdag 18. april 2019, klokken 21:00

« forrige - neste »

stene

Sitat fra: Charnelle på mandag 19. august 2019, klokken 14:46
Hvilken konfigurering har du på din bil?

Sitat fra: stene på mandag 19. august 2019, klokken 14:41
Sitat fra: Charnelle på mandag 19. august 2019, klokken 12:37
Jeg fikk først estimert levering 14-21 august, deretter ringte jeg delivery og fikk vite ca 28 august. Bil bestilt 13 juni, men verken fått VIN-nummer eller faktura. Har du fått dette?
Klarer ikke helt å tro på noe av det de lover, selger garanterte meg bil i juli....

Sitat fra: stene på mandag 19. august 2019, klokken 12:33
Sitat fra: Charnelle på mandag 19. august 2019, klokken 12:04
Takk for info  :+1: Hvor lang tid fra ankommet båt i Drammen kan man regne med levering?

Det blir ren gjetting fra min side, men 1-2 uker minimum?
Selv har jeg fått estimert leveringstidspunkt mellom 28. august - 4. september. Regner med at bilen min kom til Drammen i med Prometheus Leader i slutten av forrige uke.

Jeg bestilte bilen 17. juli, hvor levering ble lovet i August. Det gjenstår altså å se om de klarer å levere på hva de har lovet. VIN-nummer ligger i kildekode, men har ikke fått FI enda. Det bør i tilfelle dukke opp ila denne uken.

Hvit SR+ / Sort interiør / 19" Sportsfelger / Aero-felg på vinterhjul / Autopilot ( uten FSD ) / Heller ikke hengerfeste.
2019 TM3 SR+ (venter på levering)

lightningii

Avtale onsdag 28 for henting av bil. Avtalen står også på mytesla, samt at det ringte en kar fra Tesla i forrige uke å bekreftet tid. Ikke fått vin eller final invoice enda

Charnelle

Jeg har iallefall fått vite bilen er kommet til Drammen. Leveringsdato har jeg ikke fått.
Buddy 2010-2012
Mia Electric 2012
Nissan Leaf 2013-2019
Tesla model 3 SR+ 2019 -

mecanica vergara

Da er den eller de første SR+ registrert i Drammen. Jeg fikk vognkort tilsendt på Mail for en time siden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

Kårepåsporet

Sitat fra: mecanica vergara på onsdag 21. august 2019, klokken 11:58
Da er den eller de første SR+ registrert i Drammen. Jeg fikk vognkort tilsendt på Mail for en time siden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gled deg!
Om du er skeptisk: bilen er rimelig sprek 😎

Charnelle

Endelig!! Leveringdato bekreftet 28 august med klokkeslett. Er det vanlig de endrer dette plutselig? Bil bestilt 13 juni.
Buddy 2010-2012
Mia Electric 2012
Nissan Leaf 2013-2019
Tesla model 3 SR+ 2019 -

mecanica vergara

Sitat fra: Kårepåsporet på onsdag 21. august 2019, klokken 12:48
Sitat fra: mecanica vergara på onsdag 21. august 2019, klokken 11:58
Da er den eller de første SR+ registrert i Drammen. Jeg fikk vognkort tilsendt på Mail for en time siden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gled deg!
Om du er skeptisk: bilen er rimelig sprek
Vi gleder oss og er ikke skeptiske. Har kjørt Tesla siden mai 2014. Så har en god ide om hva vi har i vente.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

fandango

Dere som har fått utlevert SR+ i drammen, fulgte alle kabler (inkl. type 2 med?).. Ellers - hva synes dere om utleveringen selv og spesielt lydanlegget? Utrolig spent, skal få min på fredag :)

halvorlu

#338
Bestilte svart SR+ med hengerfeste 23. juni, endret til blå fra inventory 15. august, fikk i går bekreftet levering på telefon 27. august. Hadde først 26. august, men dette var visst en "autobooking", så vil tro det ikke er uvanlig at denne endres manuelt av og til.

fandango

Sitat fra: mecanica vergara på onsdag 21. august 2019, klokken 11:58
Da er den eller de første SR+ registrert i Drammen. Jeg fikk vognkort tilsendt på Mail for en time siden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Når hadde du levering? Jeg har levering i morgen, men ikke fått noe skilt..

Parabuthus

Har levering i Trondheim i morgen fredag kl. 10. Er også nyskjerrig på hvilke kabler som skal være med. Både til bilen og til mobil (men det var muligens slutt på det siste?).

Sitat fra: fandango på onsdag 21. august 2019, klokken 22:21
Dere som har fått utlevert SR+ i drammen, fulgte alle kabler (inkl. type 2 med?).. Ellers - hva synes dere om utleveringen selv og spesielt lydanlegget? Utrolig spent, skal få min på fredag :)
6-seters rød X 75D mottatt 30.12.16. Reservert TM3 29.07.17, men avbestilt i mai 2019. Svart TM3 SR+ U/HF (VIN 372XXX) bestilt 22.06.19 og utlevert i Trondheim 23.08.19. Oktober 2020: Bestilt blå modell Y LR. 09.09.21: Mottatt blå MIC Model Y LR.

fandango


mecanica vergara

Sitat fra: fandango på torsdag 22. august 2019, klokken 11:36
Sitat fra: mecanica vergara på onsdag 21. august 2019, klokken 11:58
Da er den eller de første SR+ registrert i Drammen. Jeg fikk vognkort tilsendt på Mail for en time siden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Når hadde du levering? Jeg har levering i morgen, men ikke fått noe skilt..
Vi hentet i dag kl. 10:30. Mener å huske at bilen ble registrert samme dagen som vi hentet når vi mottok Model X i desember 2017.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

mecanica vergara

#343
Da var bilen hentet og alt så ut til å være innenfor Tesla standard. Etter en runde med poleringsmaskinen var det bare noe små nupper å finne. Ikke være enn hva vi fant på både Model X og Model S tidligere.
Da bilen ble levert med 33% strøm har jeg ikke fått herjet så mye ennå. Men jeg ser at den er snill på forbruket selv i regnvær. Ellers så syntes jeg stereoen er vesentlig bedre enn på vår gamle S fra 2014. Kanskje opp i mot vår X med standard anlegg fra 2017.
Alt ser veldig bra ut så langt. Og vi tror vi har fått mye bil for pengene.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

Rocklobster

Hva mener du med "Etter en runde med poleringsmaskinen var det bare noe små nupper å finne. " ? Har Tesla polert under utlevering?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA