Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Dele erfaringer med å kjøpe brukte tms hos Tesla

Startet av tesli, onsdag 03. april 2019, klokken 12:23

« forrige - neste »

Twister

Sitat fra: permagnu på mandag 15. juli 2019, klokken 18:09
Noen som vet om det er mulig å se hvor bilene står? Finner ingen informasjon på tesla sine sider hvor bruktbilene fysisk befinner seg.

Min sto på Røyken, men jeg fikk ikke vite om det før sent i handelen. koster 5000kr å få den til annet sted.

Twister

Teknisk kontroll som blir gjennomført av bruktbilene inneholder vist ikke sjekk av dekk og felger.

Kjøpte nye sommerdekk og felger og tenkte å bruke dem medfølgende 19tommerne til vinter dekk.

Men det viste seg at en felg var annen dimensjon en dem tre andre og kan ikke brukes.

Spent på Tesla sin håndtering videre på klagen på det.

Tuxedo

LOL! Det bør vel være nokså opplagt at de bør legge seg flat her.

Twister

Sitat fra: Tuxedo på tirsdag 16. juli 2019, klokken 17:22
LOL! Det bør vel være nokså opplagt at de bør legge seg flat her.

Det håper jeg!
Har skrevet i kontakt skjemaet til dem og bedt om at dem rydder opp.

Så får vi se da.

permagnu

Bruker det ikke å følge med 2 sett med dekk(sommer og vinter) når man kjøper brukt fra Tesla? 🤔

Twister

Sitat fra: permagnu på tirsdag 16. juli 2019, klokken 19:11
Bruker det ikke å følge med 2 sett med dekk(sommer og vinter) når man kjøper brukt fra Tesla? 🤔

Nei det gjør vist ikke det, det følger nesten ikke med 1 sett engang.
Fulgte med sommerdekk fra 2013 og 3 felger i en dimensjon og 1 felg i annen dimensjon.


Twister

Sitat fra: Twister på tirsdag 16. juli 2019, klokken 18:29
Sitat fra: Tuxedo på tirsdag 16. juli 2019, klokken 17:22
LOL! Det bør vel være nokså opplagt at de bør legge seg flat her.

Det håper jeg!
Har skrevet i kontakt skjemaet til dem og bedt om at dem rydder opp.

Så får vi se da.

Ja da er det gått en uke siden jeg skrev første kontakt skjema, vært på SC i Moss dem henviste meg til Tesla Support og ga meg en e-post adresse til dem, som automatisk svarer bruk Chat eller kontakt skjema på support siden.
Kontakt skjema lover svar innen 48timer. Ikke hørt noe.
Chat skal være åpent fra 08-18 men holder stengt såvidt jeg kan finne ut.

Jeg begynner å bli litt irritert over nivået det er på kundeservicen til Tesla.
Felg problemet er ikke noe jeg vil vente til Oktober med og få avklart.

Noen som har gode råd for å komme i kontakt med rett avdeling?

StandardMannen

Pro-tip til dere som ønsker å se bilder av bilen uten å
1. Ringe, sende mail, snakke med noen
2. Betale depositum

Kopier understellsnummeret og lim det rett inn i Google. Deretter treffer du på en link med som oftest rundt 30 bilder av bilen  :)

Er 99% sikker på at dette er de samme bildene som du får om du spør, betaler. KM-stand stemmer iallefall overens alle gangene jeg har kikket.

permagnu

Klarer ikke å finne linken når jeg søker.. Det er vin man skal søke på?

Polestar

2016 Tesla Model S
2011 Mitsubishi i-Miev

dejavu

Vanskelig å forstå hvorfor ikke bildene gjøres tilgjengelig sammen med salgsannonsen. Her velger man i stedet å vise illustrasjonsbilder.Det er det ikke mange andre bruktbilselgere som slipper unna med!
Mod.3,2021,AWD,HF

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA