Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ny nøkkel bestilling

Startet av Verius, onsdag 24. juli 2019, klokken 18:02

« forrige - neste »

Verius

Noen som har bestilt ny FOB til Model S fra Tesla som kan fortelle hvordan man går frem?
Kan man bestille ny via Mail/appen eller må man innom service center?

Smurfboy

Når jeg fikk bytta 1 sletta de iallefall begge 2 så den andre som var hjemme slutta å fungere. De sa alle nøklene måtte være tilstede ved bytting

Verius

Sitat fra: Smurfboy på onsdag 24. juli 2019, klokken 18:05
Når jeg fikk bytta 1 sletta de iallefall begge 2 så den andre som var hjemme slutta å fungere. De sa alle nøklene måtte være tilstede ved bytting

Ok så man må altså innom service center for å få fikset ny nøkkel , går ikke å få tilsendt

sjokomelk

Nøkkelen(e) må parres med bilen. Det får du ikke gjort selv. Derfor må du til et et av verkstedene for å få det ordnet.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

Verius

Sitat fra: sjokomelk på onsdag 24. juli 2019, klokken 23:16
Nøkkelen(e) må parres med bilen. Det får du ikke gjort selv. Derfor må du til et et av verkstedene for å få det ordnet.

Takk, er dette noe som de pleier ta på drop in eller bør man bestille egen time for dette?

fonberg

Sitat fra: Verius på onsdag 24. juli 2019, klokken 23:32
Sitat fra: sjokomelk på onsdag 24. juli 2019, klokken 23:16
Nøkkelen(e) må parres med bilen. Det får du ikke gjort selv. Derfor må du til et et av verkstedene for å få det ordnet.

Takk, er dette noe som de pleier ta på drop in eller bør man bestille egen time for dette?

Kommer sikkert an på kapasiteten når og hvor du skal. Jeg bestilte ny fob pr mail, fikk time for å innom og pare den med bilen. Hadde ikke noe ambulerende behov siden jeg hadde en fungerende fob (i tillegg til full fob-funksjonalitet på telefon gjennom app).
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA