Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sjekk P100 priser på inventory

Startet av Contango, lørdag 02. mars 2019, klokken 10:56

« forrige - neste »

1000kwh

Tiger123

Nei, Oslo. Ikke avtalt finansiering, huket vel av for Tesla finansiering, ser ingen rentebetingelser.

Tiger123

Sitat fra: 1000kwh på lørdag 02. mars 2019, klokken 12:10
Sitat fra: JorEl på lørdag 02. mars 2019, klokken 12:04
Sitat fra: 1000kwh på lørdag 02. mars 2019, klokken 12:01
Jeg har oppe en rød P100D og den kan jeg klikke kjøp på https://www.tesla.com/no_NO/new/5YJSA7E47JF238943
Finner ingenting. Borte.
Snodig. Får den fram både på pc og mobil med 4G.

Jeg får den opp. Løp og kjøp:)

Jeg tror da jeg får min, har fått kjøpsavtale med spesifikasjoner, priser og vilkår og betingelser.

Der står det bl a.:
Kjøpspris. Kjøpsprisen som angis for kjøretøyet i kjøretøykonfigurasjon vedlagt denne avtalen, kan ikke endres. Eventuelle endringer som vi bare unntaksvis samtykker i at du kan
foreta i kjøretøykonfigurasjonen, gjenspeiles i en påfølgende oppdatert skriftlig kjøretøykonfigurasjon som vi leverer, og som uten videre vil bli opptatt i denne avtalen. Kjøpsprisen
som angis for kjøretøyet i kjøretøykonfigurasjonen, inkluderer mva.

Motorwatt

Prøvde å kjøpe den. Men på siste ledd kom det bare" Something went wrong"
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

JorEl

Sitat fra: Tiger123 på lørdag 02. mars 2019, klokken 12:11
Nei, Oslo. Ikke avtalt finansiering, huket vel av for Tesla finansiering, ser ingen rentebetingelser.
Om jeg fikk rett info, så er det 3,6%, på de bilene.
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

JorEl

Sitat fra: Motorwatt på lørdag 02. mars 2019, klokken 12:13
Nå fikk jeg den opp, super snodig ;)

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

Motorwatt

Sitat fra: JorEl på lørdag 02. mars 2019, klokken 12:18
Sitat fra: Motorwatt på lørdag 02. mars 2019, klokken 12:13
Nå fikk jeg den opp, super snodig ;)

Det stopper opp når man kommer til siste steget i bestillingen. Har prøvd 3 forskjellige biler.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

JorEl

Hadde veldig lyst på en fra Bergen med hvite seter og carbon. Maybe next life..

Tiger123

Sitat fra: JorEl på lørdag 02. mars 2019, klokken 12:17

Da er boliglån en mulighet.

De ringte fra Tesla i sta, det var kun tjue biler de hadde lagt ut og de gikk på meget kort tid. Han ringte kun for å gratulere med fin bil til meget fin pris, skal ordne detaljene til uka og jeg får den i løpet av mars:)

JorEl

Et fantastisk godt kjøp. Gratulerer. Top of the foodchain 8)

1000kwh

Contango

Sitat fra: Tiger123 på lørdag 02. mars 2019, klokken 12:57
Sitat fra: JorEl på lørdag 02. mars 2019, klokken 12:17

Da er boliglån en mulighet.

De ringte fra Tesla i sta, det var kun tjue biler de hadde lagt ut og de gikk på meget kort tid. Han ringte kun for å gratulere med fin bil til meget fin pris, skal ordne detaljene til uka og jeg får den i løpet av mars:)
Strålende! Da får jeg vel min også.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en '24 Enyaq.

JorEl

Kjekt at bilene havnet hos "oss" på forumet :+1:
Godt jobbet Contango og gratulerer.
Selvfølgelig missunnelig og litt deprimert at det ikke var rentekampanje. Men bilene forsvant fort, så det var nok det beste for Tesla. :-\

Tiger123

Takk takk alle sammen:)

Kanskje avslutte e-niro reservasjonen da;) Og hva med Leafen.. :o

Fikk du ordrebekreftelse Contango? Hvilken pris og km stand?

1000kwh

Gå inn og se på hva de selger P85D for feks!

Gratulerer ja. Hold oss oppdatert på leveringen ;)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA