Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sjekk P100 priser på inventory

Startet av Contango, lørdag 02. mars 2019, klokken 10:56

« forrige - neste »

Tiger123

Sitat fra: glenn.sollid på torsdag 14. mars 2019, klokken 14:22
Fikk høre at de ble kansellert og at de ble lagt ut på nytt

Nei, Teslams skrev det lenger oppe i tråden her, men det stemmer ikke, noe jeg forsåvidt svarte til han også.

ELTesla

Har du fått dato for utlevering Tiger?

Tiger123

Ja fikk i dag:) Også er det to andre som jeg vet får, så dette med kansellering var i beste fall delvis sant.
Om noen kjøpte flere enn en bil så har det nok blitt kansellert. Står i kontrakten at Tesla selger til forbrukere, ikke for videresalg.

fonberg

Sitat fra: Tiger123 på torsdag 14. mars 2019, klokken 16:13
Ja fikk i dag:) Også er det to andre som jeg vet får, så dette med kansellering var i beste fall delvis sant.
Om noen kjøpte flere enn en bil så har det nok blitt kansellert. Står i kontrakten at Tesla selger til forbrukere, ikke for videresalg.

Fikk dato, eller fikk utlevert bil?
18 i3 FC | 17 S90D | 12 Leaf | 00 Porsche 911 C2

Tiger123

Fikk utlevert bilen i går:) P100D med 17 000km, gått som demobil.

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Tiger123

Takk! Gikk fint det, eneste utfordringen var at det ikke var vinterdekk på bilen og det fikk jeg vite 48 timer før utlevering.
Men fant ubrukte dekk og felger på Finn, i Oslo, som jeg hentet kvelden før utlevering. Kommer så for å hente bilen og har med garasjejekk og tykke klær, men så står den jo på vinterdekk..., og de fikk jeg med:) Så litt unødig styr i forkant, men det spiller ingen rolle nå!:)

Motorwatt

Litt selvmotsigende i første avsnitt. :D Fikk du med sommerhjul også?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Tiger123

Hahah takk så det nå. Ja, sommerdekk var med, 21" turbine.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA