Eviny ladestasjoner

Startet av Lars_F, mandag 11. februar 2019, klokken 15:12

« forrige - neste »

LittleHammer

Hei! Dette har sikkert blitt besvart før, men jeg fant ikke noe ved å søke.
Er det ikke mulig å registrere plugsurfingkort eller brikke hos bkk? Nummeret inneholder mange tegn som ikke aksepteres når jeg prøver å legge inn brikken i appen
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

Orbit

Ja, men nummeret som er trykket på brikkene/kortene til Plugsurfing er ikke selve RFID'en. Du kan lese av RFID og registrere brikken når du er på en av BKK sine ladere. I app går du inn på "Brukerprofil", deretter "Autoskann ladebrikke", så er resten selvforklarende.

(DEFA cloudcharge tilbyr også samme muligheten til å avlese RFID med sin app.)

2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

LittleHammer

Sitat fra: Orbit på onsdag 30. desember 2020, klokken 18:03
Ja, men nummeret som er trykket på brikkene/kortene til Plugsurfing er ikke selve RFID'en. Du kan lese av RFID og registrere brikken når du er på en av BKK sine ladere. I app går du inn på "Brukerprofil", deretter "Autoskann ladebrikke", så er resten selvforklarende.

(DEFA cloudcharge tilbyr også samme muligheten til å avlese RFID med sin app.)

Tusen takk :)
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

SveinJ

Ny BKK ladestasjon er under bygging ved Rema 1000 i Lampeland, Fv 40!
2021 VW i.d4 Max Honey yellow,
2025 VW ID.4 4-Motion Excl. Costa Azul

1000kwh

SveinJ

Sitat fra: SveinJ på lørdag 09. januar 2021, klokken 20:21
Ny BKK ladestasjon er under bygging ved Rema 1000 i Lampeland, Fv 40!

Fra Laagendalsposten.

Lars_F

To nye ladestasjoner er satt i drift på hhv. Tjøme og Svarstad. Ladestasjonene ligger ved Rema 1000 Tjøme og Rema 1000 Svarstad. Begge stedene har vi montert 2 stk. 200 kW lynladere som kan lade 2 biler hver. AC ladere blir montert litt senere.
Jobber med hurtiglading i Eviny

SveinJ

Sitat fra: Lars_F på tirsdag 19. januar 2021, klokken 11:37
To nye ladestasjoner er satt i drift på hhv. Tjøme og Svarstad. Ladestasjonene ligger ved Rema 1000 Tjøme og Rema 1000 Svarstad. Begge stedene har vi montert 2 stk. 200 kW lynladere som kan lade 2 biler hver. AC ladere blir montert litt senere.

Da må jeg si at Fv40 begynner å bli godt bestykket med ladere. Hytteeiere fra Vestfold er nok svært fornøyd nå!

Lars_F

Ny BKK ladestasjon er åpnet ved Hellsenteret i Stjørdal. Her har vi installert 3 stk. 200 kW lynladere med kapasitet til å lade 6 biler samtidig. I tillegg planlegger vi med 8 stk. 22 kW AC ladere som monteres neste uke.

Kires

Virkelig en knall jobb BKK gjør med utbygging! Nå gleder jeg meg bare til å se hvor mange dere setter opp i gudbrandsdalen i løpet av året:)
2023 Ford Mustang Mach E LR AWD
2023 VW ID.3 Pro S

power59

Og hvis BKK kan ta ei økt på Fosen i samme slengen så vil enda flere bli fornøyd.

Samco

Så laderne på hell centrer ved hotellet 2 dager siden... helt imponerende pluss 8 22kw stolper slikt skal det gjøres ... helt perfekt

Marius Kotsbak

Mange Type 2/AC ved hotell er veldig bra. Iallefall om det ikke står maks 3 timer (hei Mer! f.eks. i Namskogan), slik at man verken kan gjøre det mens man sover eller rekker å lade opp fullt.
2018: Leaf 24 kWh MY2013 (solgt)
2019: Leaf e+ 62 kWh Tekna MY2019

Lars_F

Vi jobber med ny Bilkraft app og trenger hjelp fra dere her på Elbilforum til litt Beta testing. Noen som har lyst å bidra med det? Her er hva som må gjøres:

Android
https://play.google.com/store/apps/details?id=no.giantleap.chargeo
Trykk på denne linken på Android-telefonen, og din Google-konto (for appnedlasting) vil få tilgang til beta-versjon direkte fra Google Play. Har du automatisk oppdateringer på vil appen din oppdateres. Det kan ta noen timer før Google har registrert deg som beta-tester.

Avmelding fra beta-programmet kan gjøres på Google Play-siden for Bilkraft (der du laster ned appen). Der vil du få et valg om å forlate beta-programmet, og så fort Google har fått synkronisert sine data, så blir den gamle appen tilgjengelig.

iPhone
Du må første installere Apple-appen Testflight. Deretter må du trykke på denne linken på din iPhone: https://testflight.apple.com/join/AlIEVXCW
Du vil nå kunne se Bilkraft for nedlasting inne i Testflight. Denne appen vil hete BilkraftTest, og den kan være installert samtidig med den ordinære Bilkraft-appen.

Hvis du ikke vil teste lenger, kan du bare slette BilkraftTest/TestFlight, den vanlige Bilkraft-appen vil uansett kunne brukes hele tiden.

Har du tilbakemeldinger til oss så trenger du ikke poste dem her, men legge dem inn i appen under "Min Bilkraft" -> "Beta feedback".

På forhånd takk for hjelpen !!  :)

Tjomsas

Har meldt meg på betatesting på Android. Må si førsteinntrykket er veldig bra  :+1: Liker det nye grensesnittet veldig godt, og føles naturlig å bruke  :) Et skritt i riktig retning ved første øyekast.

Skal legge igjen feedback i appen dersom jeg har noe  :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA