Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Båt transport fra USA til Europa/Norge med TM3'er.  (Lest 130270 ganger)

Ewout

• Jr. Member
  • **
  • Nå: Model 3 AWD LR Perlehvit Før: Tesla S85
    • Vis profil
Sv: Båt transport fra USA til Europa/Norge med TM3'er.
« Svar #1200 på: Tirsdag 12. November 2019, klokken 13:13 »
Prometheus Leader er på vei til Drammen fra Bremerhaven nå. Mulig den har en del Teslaer ombord?

Klarte ikke å finne det gjennom linken fra Slarre40 men nå har jeg navn og er det enkelt å finne på MarineTraffic. Ankomst 02:00 natt til i morgen. :D

Må si at jeg gleder meg som et liten barn til 17 mai. Har ventet nå i tre uker og sett 100.000 video på YouTube om model 3... ;)
Life is electrifying :-)

Stylus

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: Båt transport fra USA til Europa/Norge med TM3'er.
« Svar #1201 på: Tirsdag 12. November 2019, klokken 16:41 »
Prometheus Leader er på vei til Drammen fra Bremerhaven nå. Mulig den har en del Teslaer ombord?

Klarte ikke å finne det gjennom linken fra Slarre40 men nå har jeg navn og er det enkelt å finne på MarineTraffic. Ankomst 02:00 natt til i morgen. :D

Må si at jeg gleder meg som et liten barn til 17 mai. Har ventet nå i tre uker og sett 100.000 video på YouTube om model 3... ;)

Gleder meg som et barn jeg og! MarineTraffic er kult å følge med på. Titter stadig innom hva som er i ankomst til Drammen havn, samt Zeebrugge og Bremerhaven. Så dukket den plutselig opp.