Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hva er "må ha kravene" for at dere skal bestille?

Startet av Thingeling, onsdag 09. januar 2019, klokken 09:42

« forrige - neste »

Chimp

Det er DAB i den, det sier de i lanseringsvideoen. Da får du bilde og alt sånn. Må ikke bruke spotify. Selgerne er ikke utlært. Har lest om flere eksempler på at de har sagt feil.

Trond.m

#46
Takk, det er jo godt å vite. Samtidig viser det vel utfordringen med å forholde seg en ny og uerfaren organisasjon. De føles tryggere å forholde seg til Bilia, som jeg regner med vil gi de ansatte bedre opplæring i XC40.

Spajderman

Har fått feil informasjon hos store forhandlere både på Hyundai, Audi og nå sist når jeg var og prøvekjørte Mercedes EQC, så dette er på ingen måte eksklusivt for Polestar. De ansatte hos Polestar må i tillegg forholde seg til en bil som ikke er vist i produksjonsutgave enda og som spesifikasjonene tilsynelatende fortsatt endrer seg, ref. for eksempel bakkeklaring som har endret seg. Lurt å dobbeltsjekke det man får av info hos bilselgere uavhengig av merke...

Trond.m


Mjuring

Hei
Hva med vinterhjul? Jeg kan ikke finne det i konfigurasjonen. Hva koster et ekstra sett med hjul?

Magster

Det vet man ikke før man gjør endelig bestilling i januar. De (Polestar space) hintet litt til at de testet ut diverse aerodynamiske vinterhjul og at prisen blir "vanlig". Vet ikke hva Volvo pleier å ta betalt, men tviler på at det blir dyrere enn det, pga mva fritak.

Electric cars in Norway

Jeg spurte om dekk/felger når jeg var i lokale og  jeg fikk ingen info om pris. De sa det ville bli "vanlige priser" ikke dyrt :+1: to av felgtypene hadde de hengt opp på veggen. Lekre. De er på en av videoene jeg har på YouTube.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA