Visning Paris

Startet av Kårepåsporet, man 01. okt 2018, kl. 20:48

« forrige - neste »

Kårepåsporet

Hei, I morgen har e-Niro première på Paris Motor Show.  Vi er på plass og vil legge ut bilder og holde dere oppdatert på vår facebookside. Gå inn på denne linken om du ønsker å se pressekonferansen live, den starter kl. 10.30 i morgen.
https://www.facebook.com/kiabilnorge/posts/2017757911619236?__tn__=-R
Med vennlig hilsen
Kia Bil Norge

geear

Har også fått denne, men vi kjenner jo så godt Niro allerede, at "lanseringen" betyr svært lite for meg. Spørsmålet er heller om vi kan forvente oss at det åpnes for endelige priser og bestilling nå i forbindelse med lanseringen? Eller skal vi vente i evigheter til?

Mr Oizo

Det er oktober, og de første bilene er sagt at de kommer i november.
Jeg kan ikke se noen grunn til at de skal vente veldig mye mer da, de bør ha hatt god tid til å sette priser, utstyr og leveringstid.

Joggamann

Om ikke pris kommer imorgen skjønner jeg ingenting. Nå er det jo sagt at pris kommer ila visningen i Paris, så regner ikke med de venter til siste dag.

Bjoris

Sitat fra: Joggamann på man 01. okt 2018, kl. 21:01
Om ikke pris kommer imorgen skjønner jeg ingenting. Nå er det jo sagt at pris kommer ila visningen i Paris, så regner ikke med de venter til siste dag.

Er det sagt egentlig?

Ellers enig i at det snart må skje noe. Jeg mistenker at vi nå vil se en betydelig forsinkelse. Tipper det blir få biler levert i år, om noen. Men den som venter på noe godt osv. Ikke farlig for min del, greit å få 2019 model også, men som nr 812 i køen ser jeg for meg at vi snakker våren neste år... Iallefall om tempoet blir som på Kona... Der har de vel knapt klart 200 biler pr mnd

Ellers positivt at Kia Norge er på forumet, det betyr at de får med seg de mest ivrige kundene sine synspunkter på bilen, t.d støynivå, hengerfeste, pris og annet:)

svingen

vel,virker som det blir app støtte noe som er bra! men ellers var det vel ingen nyheter enda.
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

navyelsen

Ingen pris eller leveringstidspunkt?
Heller ikke svar om hengerfeste, selv om kommentatorfeltet var fullt av spørsmål om dette... lover ikke bra :(
Kia e-Niro utlevert 15.02.2019

lirekassa

Meget positivt at det kommer appstøtte, selv om det jo egentlig er en selvfølge i disse tider.

Hengerfeste er bonus for meg, og langtfra noen dealbreaker i hvert fall. Ellers var det vel som forventet dette.

Sigurd2

Prisen kommer vel eventuelt fra den norske importøren?

lirekassa

Sitat fra: Sigurd2 på tir 02. okt 2018, kl. 11:14
Prisen kommer vel eventuelt fra den norske importøren?

Ja, men de må først ferdigforhandle med produsenten - allikevel ville jo det vært naturlig med lansering ifm. messen i Paris som de har snakket om så lenge nå. Tror noen at vi får biler i november når vi ikke engang vet prisen?

goggo

Sitat fra: Bjoris på tir 02. okt 2018, kl. 09:16
Ellers positivt at Kia Norge er på forumet, det betyr at de får med seg de mest ivrige kundene sine synspunkter på bilen, t.d støynivå, hengerfeste, pris og annet:)

Jeg tror nok at KårePåSporet la ut første post her som privatperson og ikke på vegne av Kia. 
Teksten er kopiert fra den SMSen som ble sendt ut fra Kia Norge i går.

mvh Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

navyelsen

Kia e-Niro utlevert 15.02.2019

xyzzy

Sitat fra: lirekassa på tir 02. okt 2018, kl. 11:10
Meget positivt at det kommer appstøtte, selv om det jo egentlig er en selvfølge i disse tider.

Hengerfeste er bonus for meg, og langtfra noen dealbreaker i hvert fall. Ellers var det vel som forventet dette.

Sa de mer om app-støtte? Jeg ser ikke noe om det i pressemeldingen, men det er som du sier sannelig på tide om de kommer med dette nå.

AndreasRingdal

Ja de sa noe om appstøtte, men det var så vagt at det kan tolkes hvor du vil.

De sa de skulle inn med telemetriløsninger og noe uklart med app.
TMX 75D (MCU2/HW3/FSD)
Leaf 24 fra 2016 til 2018 (50000km)

hELgenen

Ok. Så det blir egentlig ikke app støtte? Eller hvordan skal vi tolke alt sammen?

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA