Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nåværende leveringstid

Startet av Myrknir, fredag 17. august 2018, klokken 16:54

« forrige - neste »

Skeptikeren

Hva kom din på? Fikk den for 303 ferdig registrert. Skvettlapper har jeg da i bestillingen så antar det blir levert. Også sett flere bilder på Facebook-gruppen til Ioniq med dette på

Radiobil1

Kom på rett over 290k.
Var ikke mye og hente gitt, så du har gjort et godt kjøp!


Pays off to be be a sceptic!

tjcrs

Jeg bestilte min Ioniq siste dagene i Oktober... Jeg fikk nylig en telefon fra Birger N.Haug på Økern at de får inn en større mengde med biler denne uka, og jeg var blant de første som skulle få sin. Denne blir levert på fredag 14.desember :)   Ah, jula kommer tidlig i år :D

-Richard

Zimon

Da har Hyundai fått skikk på leveringene på Ioniq gitt! :) :+1:
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

SoloSuper

Jeg bestilte min torsdag 06.12 og hentet den ut fra forhandler 11.12.
Selgeren hadde bestilt opp flere biler så var sikkert tilfeldig at det gikk så fort.

Betalte 307k for teknikkpakke, skinn og vinterhjul med org felg.

Skeptikeren



Skeptikeren

Det gikk fort ja. Sto en Aurora der jeg kunne fått med meg samme dagen også men det ble litt for fort for meg  :D

Radiobil1

Sitat fra: SoloSuper på fredag 14. desember 2018, klokken 13:34
Jeg bestilte min torsdag 06.12 og hentet den ut fra forhandler 11.12.
Selgeren hadde bestilt opp flere biler så var sikkert tilfeldig at det gikk så fort.

Betalte 307k for teknikkpakke, skinn og vinterhjul med org felg.

Hvor var dette hen a?

SoloSuper


Skeptikeren

Mange som venter på bil nå? Når er det vanlig å høre noe mer fra forhandler? Får man beskjed når bilen er på denne båten, eller hører man bare noe rett før det er klart? :)

geirarne

Sitat fra: Skeptikeren på søndag 06. januar 2019, klokken 09:44
Mange som venter på bil nå? Når er det vanlig å høre noe mer fra forhandler? Får man beskjed når bilen er på denne båten, eller hører man bare noe rett før det er klart? :)
Fruen fikk melding i det bilen var lastet på båt. Det var et par uker før jul, antatt levering månedsskifte jan/febr.

Skeptikeren

Okei  :+1: Får håpe jeg får melding i løpet av januar  :-[

Churchill

Vet at min står på båt som skal ha gått fra Korea 13.12.18. Så da regner jeg med at den dukker opp i starten/midten av febrauar.
Bestilte i starten av juli, men siden vi ikke skulle ha skinnseter ble den dytta litt bak i køen siden koreanerne bestemte seg for en batch med skinnseter først. Fikk forespleila leveringstid på 6-8 måneder så stemmer bra det.

Anderre

Fikk i dag bekreftet at bilen vår er på båt fra Korea som seilte 30/12
Skal ankomme terminal 23.februar, så da kommer vel bilen til Sørlandet etpar uker etterpå
Iron Grey, Teknikk skinn
Bestilt 20.september
- 2019 Hyundai Ioniq EV Teknikk, skinn, Iron Grey -

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA