Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Administrator?

Startet av SonicGTE, fredag 13. april 2018, klokken 09:16

« forrige - neste »

SonicGTE

Hvem er administrator på denne siden?
Skulle gjerne hatt hjelp til å slette et emne jeg har startet :)
--
SonicGTE

2015 Volkswagen Golf GTE

Zimon

Se på alle postene, nede til høyre finner du "Rapporter til moderator". Gå til posten/emnet du ønsker at de skal slette så bruk den og skriv inn en kommentar og trykk send. Vips så får de opp en sak til behandling med link til posten etc.

Merk om de velger å slette eller ikke er litt avhengig av flere ting, blant annet om tråden er fornuftig, om poster/start innlegg vil ødelegge for tråden. Opp til moderatorer/administratorer å avgjøre.
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

cra

På egne emner bruker det å være en "Slett emne" nede til venstre?
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

SonicGTE

Virker ikke. På samme måte som det å endre signatur ikke virker :-/
--
SonicGTE

2015 Volkswagen Golf GTE

cra

Hmmm.... Jeg fikk gjort det i test nettopp (uten feilmelding), men jeg ser at slettingen ikke gjhennomføres i praksis, ja. Kan det være så enkelt som at det er relatert til rettigheter? Det birde stå noe om det i noen logger et sted, i så fall.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

elekTrond

Velkommen til elbilforum/fjesboka/slettmeg.no/verdsveven (Stryk det som ikke passer.) Her sitter det ingen bak rattet/roret/spakene/tasteplanken. Det som tastes inn her blir værende på nett (eller Cambridge Anal-ytica) langt inn i æva.
'13 Mjau

cra

Jeg tar alltid utgangspunkt i at noe jeg publiserer på nett er tilgjengelig for noen for alltid. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA