Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Invitasjon til visning av produksjonsbil.

Startet av Stikkkontakt, lørdag 10. februar 2018, klokken 13:09

« forrige - neste »

daktari

Hva da han om komforten da? Fikk de testet det?
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

JaguarPace

Sitat fra: daktari på lørdag 19. mai 2018, klokken 20:50
Hva da han om komforten da? Fikk de testet det?

Selgerne på Sandven i Bergen som selvfølgelig også har vært og testet bilen, sa at man virkelig hadde noe å glede seg til. Gikk som en kule, fantastisk kvalitet og komfort følelse. Men viktig å presiser at de kjørte på bane, og enda ikke har kjørt på "normale" veier. De mente I-Pace gikk Tesla model S en "høy" gang. Og ikke noe gale om Tesla, da dette blant annet kom fra en selger som har god sans for Tesla.
TM3 reservasjon avbestilt 2018, og I-Pace HSE mottatt 10.05.19 :-)

Eoniq

Glemte å spør om komforten, gikk ut i fra at den er ok. Var/er mer skeptisk til kjøreegenskapene siden bilen er så høy, tung og 4wd, jeg har tidligere hatt 3 serie med 4wd og jeg mener at det tar vekk en del av styrefølsomheten. Han sa at pga at I-Pace hadde to motorer, at når du kjørte vanlig så var effektfordelingen 10% foran og 90% bak og pga vectoring braking som virket sånn at i sving så bremset den på de innerste hjul og økte kraftfordelingen på ytterhjul, så ville 4wd styrefølelsen i stor grad elimineres.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA