Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

FYI: Får ikke til å editere poster lengre

Startet av sylwester, søndag 17. desember 2017, klokken 01:00

« forrige - neste »

sylwester

Hei. Jeg svarte på et spørsmål: https://elbilforum.no/forum/index.php?topic=37239.msg641323#msg641323

Jeg ser at den ikke embedder video med tidsangivelse og at jeg hadde dratt med et bildet jeg opprinnelig hadde tenkt å bruke, men som ble litt overflødig med en video om hvordan det virka. Uansett editer trykker på Lagre => får opp en helt blank side.. Klikker 2 steg tilbake og verifiserer at ingenting har hendt.

Svaret klarer seg fint slik det er nå så jeg stresser ikke, men det er uheldig å ikke kunne editere poster lengre.

**EDIT**

Det innlegget over fungerer fortsatt ikke, men den jeg har klart å editere nye svar inkludert dette.
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA