Ekstrautstyr på 2018 leaf

Startet av Hodmaster, tor 30. nov 2017, kl. 09:10

« forrige - neste »

Joltus

Finner ikke haifinne antennen i KBR, eller spring cloud eller greenish silver som de heter....

Zuexi

Sitat fra: Joar Øverland på man 29. jan 2018, kl. 20:44
Finner ikke haifinne antennen i KBR, eller spring cloud eller greenish silver som de heter....
Nissan hadde vel ikke tro på at fargen ville selge noe, så de lagde ikke ekstraustyr med denne fargen... :-P

Har selv lagt merke til at den ikke er avbildet i brosjyren, ei heller på den britiske tilbehørssiden linket til over her. Tror jeg ville tatt kontakt med forhandler.

Zuexi

Sitat fra: snoemann på man 29. jan 2018, kl. 20:29
Sånn til informasjon til andre med hund eller andre som ønsker seg gitter mellom bagasjerom og kupé, så har jeg idag fått info av Nissan Norge om at det gamle ekstrautstyret som var slikt hundegitter til gamle Leaf ikke passer på den nye. De har heller ingen  løsning for den nye på plass..
Solgte kanskje veldig få i forhold til antall Leaf på veiene? Vet det finnes universale løsninger. Si ifra hvis du kommer over noe.

limvingen

Sitat fra: Amex på man 29. jan 2018, kl. 20:13
Forhandler spurte meg om jeg ville kjøpe vinterdekk gjennom de. Kan få kjøpe disse til 14990,-. Synes dette var stivt. Har en kjenning som jobber i bransjen som antagelig kan skaffe disse til om lag 1/3 av denne prisen. (Innkjøpspris). Bør jeg slå til på det, eller kan det være fornuftig å kjøpe originale dekk? Hvilke felger leveres vinterdekkene med? Lik de felgene som er avbildet? Eller er dette sommerdekkene?

Er det noen som har forespurt om å kjøpe kun felgene? Det hadde vært interessant å vite hvor stor avanse Nissan har på dekkene?

steffeo

Felgprisen står i prislista, husker ikke helt men tror det var 2000 pr felg eller noe?

bob-bob

Sitat fra: limvingen på tir 30. jan 2018, kl. 11:04
Sitat fra: Amex på man 29. jan 2018, kl. 20:13
Forhandler spurte meg om jeg ville kjøpe vinterdekk gjennom de. Kan få kjøpe disse til 14990,-. Synes dette var stivt. Har en kjenning som jobber i bransjen som antagelig kan skaffe disse til om lag 1/3 av denne prisen. (Innkjøpspris). Bør jeg slå til på det, eller kan det være fornuftig å kjøpe originale dekk? Hvilke felger leveres vinterdekkene med? Lik de felgene som er avbildet? Eller er dette sommerdekkene?

Er det noen som har forespurt om å kjøpe kun felgene? Det hadde vært interessant å vite hvor stor avanse Nissan har på dekkene?

Og - er prisen inkludert TMPS sensorer og kalibrering av disse mot bilen ?

Randings

Hva med takstativ? Noen av dere som bestiller det? Eller er det også mye billigere å bestille andre steder?

steffeo

Jeg fikk beskjed om at tpms var inkludert i prisen ja.

Joltus

Kommer til å vente med takstativet. Her kommer det garantert 3 parts leverandører til 1/3 av prisen.

Hdloop

Sitat fra: Joar Øverland på tir 30. jan 2018, kl. 14:12
Kommer til å vente med takstativet. Her kommer det garantert 3 parts leverandører til 1/3 av prisen.
Det tror jeg er lurt - vet Whispbar leverer fine stativer som er tilnærmet lydløse.
Har brukt de på Golf 7 og vært veldig fornøyd.

Joltus

Ja. Har prøvd å få whispbar til mondeoen min i åresvis. Men de har aldri laget til min. Av den eg vil ha da.....

Men kommer til å sjekke det ja!

Zuexi

Sitat fra: Hdloop på tir 30. jan 2018, kl. 16:31
Sitat fra: Joar Øverland på tir 30. jan 2018, kl. 14:12
Det tror jeg er lurt - vet Whispbar leverer fine stativer som er tilnærmet lydløse.
Har brukt de på Golf 7 og vært veldig fornøyd.
Whispbar til 1/3 av prisen for originalstativet?

Lurer forøvrig på om det er samme type takstativ til 1. og 2. Gen. Leaf?

Joltus

Nei whispbar vil neppe koste 1/3, men de kommer til å være ca 3 ganger så fine istedet, og mest sannsynlig rimeligere enn det originale fra Nissan hvertfall.

Den prisen er bare latterlig.

Zuexi

Nissan sitt ser mistenkelig likt Thule sitt med aerobar. Samme vekt også, så antageligvis et Thule stativ med Nissan logo.

Dag_Erik

Er det noen som har en lokal kopi av hvordan prislistene så ut da den brosjyren kom ut første gangen?
Jeg finner ikke min, og skulle gjerne hatt en som var fra før nyttår. Den som ligger ute nå, er revidert 16.1.2018.

Mulig jeg har sett helt feil, men mente det stod at accenta hadde parkeringssensor i alle fall bak?
Nå er det blitt et tilvalg i driver assist pack.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2018 Nissan Leaf 40Kwh

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA