Ekstrautstyr på 2018 leaf

Startet av Hodmaster, tor 30. nov 2017, kl. 09:10

« forrige - neste »

Joltus

Og en smule lengre rekkevidde med 16 kontra 17....

elhansen

Sitat fra: Joar Øverland på ons 24. jan 2018, kl. 17:25
Og en smule lengre rekkevidde med 16 kontra 17....
Det visste jeg ikke, enda en grunn da:)

elhansen

Kommer thule eller noen andre levrandører med takstativ? Kunne godt tenkt meg svart stativ.

Joltus

WLTP viser 15km lengre rekkevidde med 16tommer enn 17.

Det kan jo ha litt å si vinterstid spesielt.

Bamse Brakar

Takk for alle svar ang. hjul og TPMS. Skal svinge innom en dekkforhandler og forhøre meg litt. Blant annet om "klonbare" sensorer. Har også tenkt på at noen kilometer ekstra kan være nyttig spesielt på vinterstid, så det fornuftige valget virker jo å være 16".

Stig85

Sitat fra: Zuexi på fre 26. jan 2018, kl. 09:20
Litt andre priser på originalt tilleggsutstyr i England

http://www.glynhopkinpartsonline.co.uk/category/Parts___Accessories/Nissan/Nissan_Accessories/Electric_Vehicle_Accessories/LEAF_Accessories/LEAF__ZE1E__2018_,i.html

Skvettlapper foran og bak - £69 (Norge 3.570,-)  ::)

Helt vilt. Mailet Glyn Hopkin og fikk bekreftet at de kan sende til Norge om man ønsker det. Det kan jo være penger å spare dersom man monterer selv osv ihvertfall.  :)
2018 Nissan Leaf Tekna | 2024 Tesla Model YP

Joltus

Hvis det å montere er like lett som det var på mondeo så stusser eg ikke på det.
Har vurdert å vente med skvettlapper og kjøpe etterpå, men det har vært dette med farger.
Men her får du med riktig farge og?

Zuexi

Ser ut til at de har satt opp prisen på skvettlappene allerede med £20, så enten var det feil pris i utgangspunktet eller økte klikk fra kjøpekåte norske (påventende) Leaf eiere!

Joltus

98 pluss moms, og fortolling.

Blir knapt rimeligere da mtp at man må montere de sjøl.

Edit: Greenish silver som vel er LE spring cloud så koster de 142 pluss moms....

Zuexi

Kommer fortsatt ut greit rimeligere ut enn latterlige 3570,-

Joltus

2800 kroner ferdig montert skal evt eg betale da men....

Siden man slipper momsen :) De fra england kommer jo på nesten 1900 kroner inkl moms. Pluss frakt og fortolling og så må man montere de selv.

2800 høres ok ut da syns eg.

Stig85

Jeg har selv bestilt med skvettlapper, men slikt som haifinneantenne, fotbrønnbelysning og innstegslister med lys er jo latterlig priset hos Nissan. Må si det frister, men det må finregnes litt. I tillegg til frakt og toll skal det jo monteres også...
2018 Nissan Leaf Tekna | 2024 Tesla Model YP

Amex

Forhandler spurte meg om jeg ville kjøpe vinterdekk gjennom de. Kan få kjøpe disse til 14990,-. Synes dette var stivt. Har en kjenning som jobber i bransjen som antagelig kan skaffe disse til om lag 1/3 av denne prisen. (Innkjøpspris). Bør jeg slå til på det, eller kan det være fornuftig å kjøpe originale dekk? Hvilke felger leveres vinterdekkene med? Lik de felgene som er avbildet? Eller er dette sommerdekkene?
->Tesla M3 reservert 01.04-16

snoemann

Sånn til informasjon til andre med hund eller andre som ønsker seg gitter mellom bagasjerom og kupé, så har jeg idag fått info av Nissan Norge om at det gamle ekstrautstyret som var slikt hundegitter til gamle Leaf ikke passer på den nye. De har heller ingen  løsning for den nye på plass.. 
Nissan Leaf 30kwh Tekna 2017. I eie 2017 ->
Citroen C-Zero 2011. I eie 2013 -> 2017

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA