Hva er din estimerte leveringsdato på e-Golf FL?

Startet av Bjarkaffi, torsdag 16. november 2017, klokken 22:36

« forrige - neste »

Mst026

Sitat fra: tlonberg på fredag 09. februar 2018, klokken 13:40
Sitat fra: Mst026 på fredag 09. februar 2018, klokken 10:29
Synes det er rart at noen selgere kan nesten på dato oppgi når bilen skal bli levert, mens andre bare viser til ca. antall mnd fra bestilling (feks 7-9 mnd).

I min kontrakt fremkommer det ikke leveringstidspunkt (uke/mnd). Fikk i annen e-post videreformidlet det selger sist fikk av beskjed fra importør (7-9 mnd). Noen som har bestilt i de siste månedene som i kontrakten har fått oppgitt leveringstidspunkt?

Jeg bestilte i midten av desember. Fikk ikke oppgitt leveringstidspunkt annet enn "7 til 9 måneder" muntlig av selger. Dette er en godt utstyrt bil med AID, uten dynamiske baklys.
Jeg etterspurte leveringstid etter nyttår men fikk til svar at han ikke hadde denne informasjonen enda.
Siden har jeg ikke hørt noe.

Hvordan opplever dere informasjonsflyten fra Møller?

Har noen andre bestilt bil i samme tidsrom og har fått mer informasjon enn meg?

Bestilte også da uten AID. Fikk oppgitt 7-9 mnd uten AID og ytterligere 1-4 mnd med AID

Xanic

Jeg bestilte 26.09 med AID og fikk beskjed om 7-9mnd. Først nå i januar jeg fikk en estimert produksjons uke. forventet produsering fra uke 11.

Bjarkaffi

Sitat fra: Mst026 på fredag 09. februar 2018, klokken 10:29
Synes det er rart at noen selgere kan nesten på dato oppgi når bilen skal bli levert, mens andre bare viser til ca. antall mnd fra bestilling (feks 7-9 mnd).

I min kontrakt fremkommer det ikke leveringstidspunkt (uke/mnd). Fikk i annen e-post videreformidlet det selger sist fikk av beskjed fra importør (7-9 mnd). Noen som har bestilt i de siste månedene som i kontrakten har fått oppgitt leveringstidspunkt?
Jeg er enig. Jeg bestilte 10/11 og selger sier at info ikke er klar ennå men det kommer snart. Han estimerte 6mndr

- e-Golf FL bestilt 10.11.17
- Golf GTE 20.07.16 - 19.12.17

tlonberg

Sitat fra: Xanic på fredag 09. februar 2018, klokken 14:14
Jeg bestilte 26.09 med AID og fikk beskjed om 7-9mnd. Først nå i januar jeg fikk en estimert produksjons uke. forventet produsering fra uke 11.

Takk, siden jeg ligger tre måneder etter deg så vil jeg sikkert få mer informasjon om et par måneders tid.

Xanic

Sitat fra: tlonberg på lørdag 10. februar 2018, klokken 06:41

Takk, siden jeg ligger tre måneder etter deg så vil jeg sikkert få mer informasjon om et par måneders tid.

Selger har nok et ukes nummer for produksjon men vil ikke ut med det fordi det fort kan endre seg. Har hørt/lest at selger får opp dette med engang man bestiller bilen men gir sjelden ut den informasjonen.

Larsbjoernar

Jeg fikk den estimerte produksjonsuken så fort selgeren hadde dette, men med beskjed om at bilen ikke var låst og at dette kunne endre seg.

Apache

Sitat fra: Xanic på lørdag 10. februar 2018, klokken 09:03
Sitat fra: tlonberg på lørdag 10. februar 2018, klokken 06:41

Selger har nok et ukes nummer for produksjon men vil ikke ut med det fordi det fort kan endre seg. Har hørt/lest at selger får opp dette med engang man bestiller bilen men gir sjelden ut den informasjonen.

Jeg ligger 4 dager etter deg fult utstyr utenon dynamiske lys baklys og mobil dill dall, har ikke hørt noe enda. Fikk estimert Mars/April

Xanic

Jeg har fullt utstyr utenom dynamisk baklys selv, det var det jeg fikk høre selv mars-april sånn det ligger an nå blir det april, men lov å håpe på tidligere levering.

Larsbjoernar

Noen som har nok greie på det til å fortelle meg hvilket skip som er på vei fra Bremerhaven i dag som har biler ombord? Jeg har fått beskjed om at min bil er på tur nå med en eller annen båt, men vet ikke hvilken.

Mobileum

Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD

Larsbjoernar

Har jeg så flaks at bilen min er i Oslo allerede? Autopride kom til Oslo i natt rett over midnatt. I systemet til Møller står det:

UT, Bremerhaven Lager 2018-02-10, skip
UT, Bremerhaven Lager 2018-02-12, skip

Mobileum

Veldig sannsynlig. Hvis det ikke er noen skader på bilen, bør du ha den i løpet av 8-10 dager. Litt avhengig av hvor du bor. Lykke til.
Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD

Larsbjoernar

Den er satt opp til klargjøring mandag 19.02 tror jeg, også var det snakk om levering samme uke.

Kav2

Så har jeg fått bilen min!

Eneste som er synd er at jeg skal selge den. Det er med tungt hjerte :(
24 kwh Leaf 2014
Philips Barbermaskin

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA